2008年8月25日 星期一

2008-08-25 (Mon) Yammy first day & 諾諾豬 & 鼻咽檢查


今日係Yammy歸隊第一天,我點可以唔返工呢?佢宜家坐住係Prof. Cheung間房先,等Yammy今朝settle好晒,我地影相留念啦!





Prof. Cheung出左名鐘意M&M,之前係佢屋企已見識過(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3976)!office呢度只係佢既一小部份咋!








跌了幾粒出黎包M&M我覺得好似呀!



大概十二點多,Yammy同Prof. Cheung就出發去機場啦!去機場做咩?帶十六個學生出發去大阪做交流團囉,咪就係我呢排花左唔少時間安排既交流團囉!Yammy好型呀,第一日report duty就出trip了!



今日下午要去威爾斯做鼻咽檢查,橫掂都係第一城個頭,所以去探埋諾諾豬,幾個月冇見佢啦,佢大個左好多,個樣好似唔同左咁呢!諾諾豬宜家笑同唔笑個樣真係好大分別,笑時對眼會唔見左得返條線;最攪等係佢笑時,d笑聲好似喊聲呢!哈哈!






箭豬頭加六隻牙仔!






R頭加點蟲蟲!



真係喊啦~~



拍低左佢既笑聲係幾咁攪笑:







爬+用腳自轉,自轉勁攪笑,撐下撐下咁,曾經見到佢360度自轉一圈架,可惜拍唔切!








至於鼻咽檢查,都攪左成兩個幾鐘;入到間房,唔似平時睇腳醫生間房,呢度有晒儀器同好大張椅係中間,誇過睇牙咁,攪到我好驚呀!我睇個醫生叫Prof. Van Hasselt,係西人黎既,係中大耳鼻咽喉科系主任黎架!佢識聽d中文,叫我"吳洗惊",幾攪笑!


其實做呢次檢查係因為五月時係訓覺時流過好多鼻血,加上上個月睇睇下戲又無端端流鼻血,中大醫生就寫紙我去威記檢查。





先做少少麻醉,醫生放左兩舊浸左麻醉藥既棉花入我個鼻窿度,跟住就開始檢查,塞入去個支野都唔粗既,係有個位要入到好入,就會痛囉;檢查完醫生話我並無cancer,鼻咽好乾淨,但右邊鼻窿血管腫左,建議我做左個minor operation,用d野係鼻入面"勒"條血管,等佢收縮返...


做呢個時,痛呀!"勒"一下痛一下,究竟有冇麻醉架?我隻右眼一"勒"就標眼水,手上的紙巾最終唔係用黎抹鼻水,而係抹眼淚呀!


醫生話做完後會流鼻水,亦會帶d灰色野,黎緊呢十日亦有機會流鼻血,但係正常的;埋單二千大元,好在有得claim咋,四個禮拜後要返去覆診!


做完後感覺好唔舒服,個鼻好似撞腫左個種拿下拿下咁痛,鼻窿入面長期濕濕地,間歇性亦會突然一行鼻水咁流鼻血咁流出黎,抹唔切就流到落個口度,好似低能兒童咁...跟住仲開始鼻塞,講野把聲唔同左,elsa打黎仲問我做咩喊呢...哈哈!不過真係好唔舒服!



沒有留言:

張貼留言