2008年8月3日 星期日

2008-08-03 (Sun) 長頸鹿耳環 & 盜墓迷城 3


呢款長頸鹿耳環,其實已經係街度見過人戴起碼兩次,第一眼見到就已經好鐘意,貪佢夠colourful又cute,係我鐘意的style!但一路冇眼緣係咩舖頭見到,直至上星期五係長洲,比我見到,可惜當時只得一隻,我都把它買下!




今日係女人街,竟然比我見到...好多!冇諗過係女人街會有呢,仲要係好多款顏色;另外款波板糖都好鬼得意呢!買咁多耳環做咩呀,其實音符個對諗住送比yammy既,而白色長頸鹿就諗住送比elsa既;因為波板糖係白色主色,長頸鹿我就揀對黑色主色啦,更何況,我已有"一隻"白色了,哈哈!


希望佢地會鐘意,唔會嫌女人街貨色覺得cheap cheap啦!



另外,尋日睇左"盜墓迷城 3"了,麻麻地,定係我太攰呢?因為要探悠悠,所以早左起身陪媽咪食野,而太陽哥哥又楂左成日車,頭三十分鐘我地都訓著左呢!



沒有留言:

張貼留言