2008年8月26日 星期二

2008-08-26 (Tue) 明天 病假一天


明天...病假一天,咁快知道會病?係呀,因為我好唔舒服,今朝起身就頭痛,頭後面戚下戚下咁痛,其實唔應該返工的,但有野要做,所以頂硬上,但一路流鼻水加頭痛,最後去左睇醫生;探熱後有少少燒,醫生話傷口都幾大喎,問我做operataion時痛唔痛,我梗係同佢申訴啦...醫生話應該係operation後的反應,我抵抗力唔夠就咁,叫我返屋企,比左兩日病假我,但我返了公司就唔會走了,就交帶下明天的工作,因為下星期開學了,好忙呢!




醫生比左幾多藥我;另外,聽呼吸時佢發覺我背脊有d白色既印,主動幫我睇埋,我仲以為呢d要花錢係出面睇美容醫生呢,點知咁好可係中大clinic睇埋喎,我應該早幾年就黎睇呢!




鼻入面有d咁既野...係咪好核突呢?似燒完的焦嗎?仲帶了血絲呢!sorry,post了出黎,唔好打我,哈哈!




沒有留言:

張貼留言