2008年8月6日 星期三

2008-08-06 (Wed) 兩週年紀念日



真係唔好彩,今日同太陽哥哥請左假慶祝,點知打八號風球,仲要係全日,借左車都去唔到邊,我地計劃左下晝去買禮物,夜晚去食buffet架麻...好在尋晚遊左車河咋!


最終都係係屋企追返d無線劇集,聽到黃昏時分會改掛三號,我地訂左數碼港間酒店食buffet架,但諗落特登渣車過海只食個buffet唔太化算,又冇得行街,加上天氣仲唔太穩定,我唔想上車落車成身濕晒呀,最終都冇去,留返下次先!


而我地既晚餐,就係罐頭湯同公仔麵咋,太陽哥哥煮既,我一向叫佢地做"愛之湯"同"愛之麵"囉!




佢煮得好比心機架,嘻嘻~~



咁就同太陽哥哥過左兩年了,時間過得好快,我一路希望可以成為同太陽哥哥拍拖最耐既女仔架,而家排到第二位啦,就快到目標,好開心呢,哈哈!其實呢兩年,我地經歷左好多,唔止開心,仲有唔開心,兼有d大風雨都試過;太陽哥哥曾經講過,人地經歷十年既野,我地係一年已經經歷晒咁!其實兩個人一齊相愛相處,真係好大學問,自問仲係學緊,仲係初哥;點樣去愛對方,我都未完全掌握到,希望我地可以堅時到底,珍惜同愛護對方啦!



沒有留言:

張貼留言