2008年8月23日 星期六

2008-08-23 (Sat) 節目豐富的星期六(上):Elsa生日慶祝 & 馬仔簽名會


今個星期六節目非常豐富,行程相當緊密,schedule排得滿滿的,一於要玩足十二小時!


第一站,跟同事們慶祝Elsa生日食飯,由於Elsa想拎張仙踪林VIP咭,但自己好難食到百二蚊,佢就揀左去仙踪林慶祝;我地係始創分店食,咁多人食,實食夠啦;最後我地食左接近三百蚊,可以申請兩張VIP咭添呢,所以宜家我都有一張啦!



 


匈牙利牛肉米飯:



芝士吞拿魚意粉:



魚香豬柳意粉:



黑椒牛仔腸意粉:



吉列豬扒烏冬:



魚腐紫菜湯麵:



 


Elsa揹住個袋就係今年我地送比佢既生日禮物喇,係佢自己揀既,咁仲好啦,送禮個個又唔洗煩,收禮個個又開心,一舉幾得! 



 


第二站係馬仔簽名會,其實我咁大個女去簽名會都幾怪架,但因為我地今日約左一齊係海運睇3D地心探險記,中間的時間咪可順道去埋係尖沙咀舉行既馬仔簽名會囉;最重要係,有Elsa同Yammy陪我一齊去麻,咁就冇有怕啦!


馬仔簽名會係尖沙咀新開的天地圖書舉行,小馬網頁一早講好係下午三至五點,仲話唔會派籌,先到先簽,所以我好大安旨意,諗住五點前去到就實有得簽,點知一去到樓下見到..."時間籌已派完,敬請見諒!"??



 


上到去睇,好多人呀!職員話由於太多人,所以都係派左籌,已經派晒,淨係簽有籌個d都會簽到八九點了,下....


咁都冇辦法啦,我都冇太唔開心既,又唔係華仔,哈哈~~咁咪周圍影下相留念囉,仲見到小馬結婚個紙牌公仔,小馬亦另外為呢個簽名會整左好幾張poster呢!









 


我都忍唔住要入鏡影幾張,等個心舒服d麻...嘻嘻~~今日黎到的每位朋友,都會獲贈扇一把,我地每人一把;而上個月係書展買唔到個書盒,今日我都補買返,點知買野又送多把扇喎,所以我有好多把扇呢,哈哈!








 


影完相,梗係入去睇下小馬真人look啦;其實咁大個女,真係第一次黎呢d簽名會;小馬都屬靚女之人,又高又瘦,覺得佢真係好叻女呀!







 


我仲拍低左佢畫公仔過程,好快手呢!







 


我影得好投入之時,Elsa竟然諗到...佢叫我拎本書出黎,試下叫排緊隊既人幫手!嘩,咁都諗到,勁!但我覺得...呢個冇錯,係一個好方法,不過好似唔係太好喎...但佢話一場黎到,冇得簽好唔順氣呢!竟然係佢唔順氣...哈哈!


佢先走去問一對情侶,點知條女麻鬼煩,一d主見都冇,指住叫問佢男朋友喎,點知個男仔蠻臭串,望黎望去,又話唔係咁公平咁喎...咁Elsa咪再去後d問一對女仔,點知即刻攪掂,全程唔洗一分鐘!


登、登、登、登...得左!真係好開心呀!好感謝Elsa咁有吉士!雖然冇得同小馬合照有dd遺憾,但有個本身應該係冇的簽名,仲畫埋公仔喎,已經係一個好大的意外收穫,好滿足好滿足了!




 


有個靚靚書盒裝住我三本小馬漫畫啦!Yeah~ Yeah~~ Yeah~~~




 


另外,今日Elsa又送我禮物了;係一本小型chip & dale 2009 schedule book,佢知我懶,唔會袋住厚厚的schedule book每天走,但無記性的我又成日唔記得part-time既更,佢就買左本薄薄既比我,袋係袋又唔太重,又可以即時check到更表,真係好細心!最感動係又寫左心意紙仔比我...佢見我近排辛苦,仲送了個自家湯比我呢!好衰架,成日整到人咁感動,好想喊呀...




 


沒有留言:

張貼留言