2008年8月5日 星期二

2008-08-05 (Tue) 兩週年紀念日前夕


聽日就係我同太陽哥哥的兩週年紀念,我地請左假慶祝,所以今晚就一齊過十二點;我想比個驚喜太陽哥哥,所以問朋友借左架車,放工後楂去鰂魚涌佢公司樓下接佢!


今日好多野做,加上聽日放假,係咁清野,完全冇諗過條路點行,因為上年係我腦海都楂過去接太陽哥哥放工,諗住實冇問題,點知諗住走時...死喇,我出完獅隧點去紅隧??我上次又係點去既呢?先醒起,原來個次我係由青衣出發而唔係由中大出發架!oh my god!(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=739)!


即刻問同事求救,佢講左好耐,出獅隧後要上三條天橋先去到紅隧口,雖然上天橋唔難,但呢個時候多車,佢話唔熟路既話,怕我預計唔到幾時要過定邊條線,又怕我被車迫左去第二條線返左落旺角等等...講下講下,已經六點幾,未必趕得切係太陽哥哥離開公司時去到喎;同事建議我行東隧,但一條我未行過的路,淆晒底啦!


但由於已唔夠時間,加上佢話行東隧七八個字就到,雖然貴d,但既然唔想遲到,就決定忘記剛才所研究既野,重新聽過條新路!又講左一輪,大致上都冇咩問題,係講到出東隧口,同事唔知應該點教我去返太古坊,因為出東隧後會去到太古城,對一個唔識路既人黎講,好難係太古城調返轉兜返入太古坊;後尾靈機一觸,佢叫我唔好入太古城,入北角,兜少少路,但就係我熟悉的紅隧東區走廊的路線,一聽到咁,我都好有信心呢!


出發了,有d落兩...一路跟住"九龍(東)",easy啦!



九龍(東)、九龍(東))、九龍(東)...





大老山隧道喇~~


出黎就係觀塘個頭,條路雖長但好順!





跟住香港(東)、香港(東))、香港(東)咁去...以前楂車,我都係咁記路牌指示黎楂既,所以咩街名咩建築物咩,sorry呀,我係認唔到架,哈哈!



東區海底隧道喇~~




記住出北角,yeah



跟住係渣華道再出返英皇道,好熟口面呢!



前面咪太古坊,安全到步,一步都冇行錯,好叻女呢!




拍低左太陽哥哥的反應:







太陽哥哥一見到我時,都話我好叻女呀,因為佢知我係路痴加騰雞!但原來佢估到我有車呀,因為我唔係地鐵站等佢,仲有呀,佢見我睇過地圖,oh no!


不過,佢都好開心,仲讚左我幾次好叻!


太陽哥哥未知我楂車黎時,諗住話去蘇豪區食既;但楂左車就唔方便,我地就去左天后,泊好咪標位後,就睇下有咩食,佢有叫去d意大利餐廳咁,或者日本野,但望落好似唔太化算,我就建議食平d,因為聽晚我地都會去數碼港食自助餐,聽晚先係正日,今晚旨在有架車周圍去下過十二點,食咩冇所謂啦!


最後係呢間 Happy Kitchen 既餐廳食,貪佢 happy happy ,幾開心呀!d野食又幾好味喎!





之後到太陽哥哥楂車時間,佢帶我去左蘇豪同蘭桂芳"及"女,平時楂的士佢都有黎呢度等客架喎!




跟住去左山頂~~




上埋最高個度,點知個view麻麻,個亭又封左,一個人都冇,好驚,企左唔夠一分鐘就閃啦!




之後渣返去金鐘個頭,中銀國金等大廈都好清好靚,都唔似三號風球丫!






想去皇后碼頭,點知又封左,就去左灣仔碼頭!





對面岸的尖沙咀,鐘樓同文化中心都影到呢!





途中見到幾攪笑的自訂車牌,點解唔叫 HULALA 或者 WAHAHA 呢,哈哈!




最後一站,返旺角食糖水,去左石磨坊,但我個芝麻糊真麻麻地,太陽哥哥個燉蛋白就唔錯!





沒有留言:

張貼留言