2008年8月22日 星期五

2008-08-22 (Fri) 颱風鸚鵡襲港



我估大部份人係尋日下晝,已經不停收到消息話聽日會掛九號風球唔洗返工,我當然都唔例外,MSN係咁收message,又話咩天文台最新消息,又話咩船務公司第一手資料等;所以尋日放工前,已suppose今日係唔洗返工,狂settle晒今日應要處理的工作!


既然今日係唔洗返工,我尋晚放part-time時不知心情幾興奮,平時會好攰好謝架麻,仲諗住返到屋企一於煲劇煲通頂添!點知返到去,又收到好多朋友消息話明天掛八號機會不大,連yahoo都咁寫,即刻啞左...最終點半就去訓覺了...



點知今朝七點半,起身見到八號風球!oh shit!早知尋晚煲劇啦,激死!可能太激氣,訓唔返,媽咪問左樓下茶餐廳已開左爐會營業,我地就去食早餐同買餸啦!


天氣好涼爽,晨早起床嘆早餐,好耐冇試過,食左個好豐富既早餐加杯茶走,正!





跟住去街市買餸,未到八點,但都好多新鮮貨呀,唔係打風會好少野剩跟住會賣好貴既咩?真係擔心佢地趕唔切賣晒所有野回本呀!





可能仲早,街市唔算多人,賣既野亦冇特別貴...找到我媽咪嗎?哈哈!








回家途中,看見長長的的士泊係街,冇得開工,真慘!





我家樓下的轉彎位係相當食風架,睇下我媽咪被吹到...哈哈!




開始黎料了,速逃回家!



呢日颱風假期真正,連住weekend,好開心呀!我都係繼續睇"惡作劇2吻",其次係今晚的家好月圓尾段亦異常精彩,JO飽好型好勁,之前睇到我好激氣即刻順晒兼拍晒手掌!


沒有留言:

張貼留言