2008年8月2日 星期六

2008-08-02 (Sat) 探望 Didi 囡囡 - 悠悠


Didi 囡囡已經出世四個幾月喇,今日相約朋友們一齊去探呢個小baby,第一眼見到 「悠悠」,佢只扁起小咀吹波波,唔笑好cool呢!四個月前後的悠悠,變化真係大呀(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=6016)!




我地去左Didi住所凱旋門的clubhouse,今年一月悠悠未出世時都黎過探Didi,不過當日係夜晚兼勁大霧,個view被雲霧遮住晒(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=4555);難得今日係日頭兼天氣晴朗,等我影清楚呢個處於六十二樓的空中花園先!










參觀完後,我地返入室內clubhouse,同悠悠黎個親密接觸先!室內clubhouse真係好舒服,成邊都係落地玻璃,同一個角度,個view正過室外呢!






我當然搶住抱悠悠先啦,話晒我都有份湊大牛哥馬大的威哥,睇下,我一抱悠悠佢就識笑啦,幾開心!







個個 BB 都鐘意食自己隻手,哈哈!



悠悠的小腳仔~~


悠悠的小手仔~~



等我呢位攝影師幫下呢對媽媽baby影返幾張先,一影就打喊路?笑死人呀!



我好鐘意呢張,捕捉到溫馨的一面!



國金做背景,好值得留念,因為Didi過幾個月就搬啦,跟老公去台灣training呀!






值得一提係呢度的泳池,61樓的電梯門打開,嘩,嚇我一跳,行前幾步就係泳池了!好正呀,望住d高樓大廈游水,唔知係咩感覺呢?Didi 話呢度八十蚊任游,包埋按摩椅同gym room任玩,佢都想搵人陪佢游好耐,攪到我心郁郁都想試下呢!




沒有留言:

張貼留言