2008年8月29日 星期五

2008-08-29 (Fri) 感動的一晚


今晚...係我好感動的一晚!


YOU'VE GOT M@IL?Hello Kitty?Mcdonalds?...咩黎架?


入面係咩,我都未有時間諗住,只覺得個盒好靚、好得意,係一個大型蘋果批!哈哈!淨係呢個gimmick已經好掂(賣花讚花香 ^^),仲諗到如果呢個design比d廣告商見到,會唔會buy呢?





揭曉時間:先睇清楚個盒前後,有冇hints呢?




有發現...嘩!洗唔洗咁細粒字呀!





登、登、登、登!M記 tee 呀~~






驚喜一浪接一浪...Capsule Letter?我淨係聽過Time Capsule咋,咪個d放d好有紀念既野落個大盒度,跟住埋左去,然後十年後挖返出黎回味十年前的景況,個舊野就知叫Time Capsule!但Capsule Letter...







盒仔入面有個樽仔,樽仔入面有十幾粒藥丸仔...點知...



每粒藥丸仔入面,原來又有一張紙條仔!



紙條仔好袖珍,近看好似"聖旨仔"!哈哈!



每張"聖旨仔"入面,有好多"字仔"同"公仔"!講d咩?當然唔話您知啦,留返d空間比我同太陽哥哥,係我倆的 mimi(秘密),嘻嘻~~



嘩,拆呀拆...拆得好過癮,好開心!



點知...到我整返埋既時候,就唔妨過癮了...因為要岩位入到個小圈環,捲到我手仔都軟埋呀!


都好,咁先比我知道呢份禮物既珍貴,我淨係收返埋已經咁花時間,何況係整的過程...好感動好感動...




用銀紙摺的戒指,仲係我鐘意的心型!見到後好surprised!





每份禮物,看似價值並不大,但當中的心機同愛心,係我永遠的無價寶!


今晚,係我咁大個女以黎,超勁爆開心+超勁爆感動的一晚!我仲以為,我同太陽哥哥的愛情,已開始變做感情了,但原來,佢仲係咁在乎我、咁緊張我既!多謝太陽哥哥對我的心思、心意、同疼錫!



沒有留言:

張貼留言