2008年1月28日 星期一

2008-01-29 (Tue) Happy Birthday to Mami!


尋日落機返到屋企已過左十二點,仲要同屋企人寒暄呀派手信咁,又要拎d衫去洗,但香港的天氣又濕又落緊雨,都唔知點算...


今日請假多一天,以便處理閃左成十日的家居私人業務,加上媽咪今日生日麻;點知佢晏晝約左人飲茶,激死!咁我就訓到想醒就醒,跟住執野等...成日只係食左日本買的一個杯麵,呢個並唔係cheese curry or milk seafood味,我見係日文字加上豚肉就買黎試,又幾好味喎,大家有機會去日本記得試下!買d香港冇又好好味既味,食落都開心d,好似我細妹都試左milk seafood,佢都贊呀:http://hk.myblog.yahoo.com/maggie-kkc/article?mid=3597



夜晚飯局係媽咪最鐘意去既"金潮小廚",好在細妹book左,唔係又係等餐死;今次的慶祝飯局,爸爸都有黎,其實係上個月食飯時佢話今個月一齊食既;今次係近來第二次真係成家人一齊食飯啦,雖然我對爸爸印象麻麻,只希望媽咪適應下,咁將來唔洗咁多尷尬位要處理啦;點解我對爸爸印象麻麻,其實係佢個人都幾麻煩,成日點細妹幫佢做呢樣個樣,當人地係秘書兼打什咁,真係幾麻煩架...可能細妹唔識say no啦,明明唔想做但又應承,跟住就同我地呻,我覺得幫唔到就一定要reject,咁咪唔洗咁煩囉...又好似今日約左八點,爸爸成八點九先到,生日食飯都遲到...黎到又唔食野,梗係同d團友食左,咁黎望住我地食,好唔順暢麻...唉...


食飯只影了餸,沒影人...太尷尬了!



沒有再買禮物比媽咪,聖誕時買了部全新手機比佢,價錢足夠當兩個節日既禮物啦!原本諗住買蛋糕都好既,但佢又on diet,佢又認真叫我地唔洗買因為佢唔會食,所以我地只係食餐飯算了!係度同佢講聲:媽咪,祝妳生日快樂!!!


沒有留言:

張貼留言