2008年1月15日 星期二

2008-01-15 (Tue) More photos from Annual Party

收到上星期五太陽哥哥公司annual party相啦,呢d係大會相黎既,當然要同大家分享!


團體照共兩張,好人強馬壯呀!找到我嗎?



我地的碌齡英姿~~



呢個女小偷造型我部相機miss左,所以大家應該冇見過,我覺得好cute呢!


"C叔"版:



嬌俏版:



同呢個男小偷好襯呢!



靚女海盜(右),我覺得呢個女仔係全場最靚三甲之一呢!



大飛哥哥...戴住勞工手套點碌呀!



交通警都出埋,勁!



漢堡神偷呀,仲有佢太太!有晒眼罩同監"等"號碼,好專業呢!



城城+哥哥造型近鏡,痴晒女仔假眼睫毛,非常認真,抵您攞獎啦!



開始好似michael jackson咁喎...



好大支炮喎飛虎隊哥哥...點解您咁似eason既?



sexy 4又同大家見面啦~~



幾威都好,飛虎隊哥哥都係敗係女仔手下...唉,冇鬼用....



紫色頭髮那位...似鐘麗淇嗎?



至於呢位...我覺得似薛凱琪呀!點解好似咁多明星咁架,哈哈!



咁高大的型男係邊位?佢就係紫色頭髮的老公喇,手上個張仲係堅既pass,因為佢係一位貨真價實的消防員哥哥!好型呀!



報告完畢~~


沒有留言:

張貼留言