2008年1月23日 星期三

2008-01-23 (Wed) 北海道東京九天之旅 - 第四天 (下)















晚飯我地食神戶牛柳同鮑魚,呢個係餐廳門口~~


一入到去就見到一張長檯,一邊係神戶牛柳/牛扒,一邊係鮑魚!



呢餐幾特別,廚師會係我地面前親手煮鮑魚我地食架!



嘩,好壯觀呀!



鮑魚好新鮮,識郁架!!







開始煮了,鮑魚一放係爐上面,郁得仲勁呀,成條識豎起添!勁!導遊話呢隻叫"鮑魚舞"呢!







神戶牛柳/牛扒每份6500円,鮑魚就每隻6000円,我地四人就買左兩隻鮑魚,神戶牛柳/牛扒各一份!



影張大合照先,我同太陽哥哥捧住個兩碟係本身的團餐包既!



煮到咁上下,廚師會將鮑魚起肉界開,再用錫紙包住煮!







跟住上碟~~



我覺得鮑魚硬左d,麻麻地,但太陽哥哥就話好好食;至於神戶牛柳/牛扒,我就覺得林就幾林,但又冇導遊講得咁好食,咩即溶係口個種感覺囉...呢d都係同鱈場蟹一樣,試一次就夠了...


返酒店後都係指定動作浸溫泉,因為今晚係最後一晚有得浸溫泉,聽日就返東京啦;雖然今日個溫泉尋日已浸過,但個室外木桶溫泉真係好正,我就係個度浸左好耐,一路浸仲諗左好多,回味返呢幾日既行程,攪到有d唔捨得北海道添!話晒第一次黎,咁快就玩完,亦意味行程已去到一半了!加上東京冇北海道咁凍,應該唔會再見到落雪景了,記得太陽哥哥同我講過,想同我黎北海道既原因,除左係大家都未去過係第一次外,另一原因就係真係好想帶我去睇雪...好窩心...宜家要走了,好唔捨得呀!


臨走時,"捕"左三晚,今晚終於見到d女團友啦,哈哈!一出去就即刻同太陽哥哥同victor匯報啦!嘻嘻~~


酒店的室外滑水梯,今日都係冇開放,冇緣玩添...失望...



經過酒店舖頭見到一個由好多好細仔既鞋仔整成的蛋糕,好特別!



回房間後係檯面發現一張咁colourful既酒店地圖,第二日先見到,真失敗~~



今日的戰利品,終於儲齊晒導遊推介的三種合味道杯麵的味道啦!





沒有留言:

張貼留言