2008年1月21日 星期一

2008-01-21 (Mon) 北海道東京九天之旅 - 第二天 (上)


DAY 2 - 登別伊達時代村~地獄谷~海鮮市場~昭和新山~熊牧場



冬天去北海道,早上一定好慘,因為北海道冬天日短夜長,香港時間大概下午三點半就日落,所以一定要好早起身追日落,係天黑前行晒所有景點!今日係第一日,大家都好唔慣,已經冰天雪地,仲要晨咁早起身,香港時間五點半就morning call啦...


不過食過早餐後好快就精神返,因為呢間酒店的早餐選擇都算唔錯;加上去旅行係好令人興奮既活動,又點會苦瓜乾咁面口呢!



呢間酒店只住一日,臨別時影返張相先!



今日行程第一站係登別,我地會去伊達時代村&地獄谷!先去伊達時代村,呢度我好有興趣,民俗村入面有好多甲賀忍者屋,入面仲充滿機關比遊客入去玩,好似玩鬼屋之餘,亦可體驗忍者設計之各種沿門暗道!


一落車...嘩,好靚呀!一大片雪地...呢度係我第一次接觸白天下北海道既積雪場面!


 

甲賀忍者屋,咁有歷史價值,當然要開始燃燒菲林啦!



入場票~~



正門有兩個武士像~~



仲有一個真武士,專同遊客影相,真武士除左有姿勢外,仲有實際,因為每次揮劍時都會大叫:"呀...",好長好大聲,非常認真!



進入民俗村啦,兩旁都係好靚好有風俗既小屋,好特別!



鬼屋"千貓寺",其實係一個迷宮,入面都幾黑,有d驚;最特別係有一part成間屋打斜晒咁,令人串步難行;有度仲會係咁轉,攪到我眼都花!喵~~



有度要伸手入去開機關,有三個窿,太陽哥哥伸手入其中一個窿時扮比野咬到!哈哈!



好靚的雪景,成幅畫咁!



另一間妖怪屋~~



小雪人~~



聖誕樹?呢幅相我覺得我攞位攞得好好呢!



商店門外既牌有隻武士貓,呢度好多野都用貓同武士做主題架!



村外的雪景,真係一望無際!


 

好似冬天的皇宮外面呢!



真係凍到抽筋,導遊話黎到玩要保重身子,唔好凍親,病左就幣,叫我地飲多d檸檬飲品補充多d維他命C,我地就係自助汽水機揀左呢款熱飲〔160円〕,仲有熱咖啡〔130円〕!



第二站係地獄谷,未到時已見到一隻好大既鬼神像企係度歡迎您,好壯觀!



牌匾呢d影相位,梗係無得走雞啦!



影返張四人合照先~~



地獄谷有一個關於鬼神同少女既憂怨故事,所以呢度終年冒煙,好悽美呢!



向小山行上去,又係另一番景象!



小山頂影落去的景色~~



午餐地點係海鮮市場,亦都係好多團友期待食靚海鮮的一餐;門口有三隻好大既動物,非常搶眼!



北海道唔興食長腳蟹,會食呢種叫"鱈場蟹"既蟹!



好大隻...成個人頭咁大咁滯呢!



樣樣海鮮都大隻過人,令我嘆為觀止!



咁大個海鮮市場,想食咩有咩!



我地既午餐~~



四個人我地買左一隻鱈場蟹〔13000円〕、四隻帶子〔@1500円〕同一隻海膽〔1500円〕,即中間同太陽哥哥捧住個碟;而我拎住個碟係本身午餐包的團餐,一去到見到咁大碟就後悔,早知唔自費買咁多啦...



呢碟野貴囉...約港幣一千五百元,呢餐好甘呀!



開頭我以為鱈場蟹係生食,但原來唔係;蟹腳係煲度灼一灼就食得,而蟹身就打邊爐咁放晒落煲度煲熟黎食;食晒所有餸後,d湯有晒蟹既精華,倒碗飯落去煲粥,就會好正喎!個人認為,帶子同海膽真係好正,但最貴隻蟹就...冇咩特別,淡味茂咁,可能我一向麻麻地蟹啦,我覺得媽咪d炒蟹仲香仲好味囉,成千銀,唔值...唔知係咪比人厄呢?不過參加旅行團就係咁,呢d野,試一次就唔會再試...



午飯後係海鮮市場shopping買手信,開始入貨了;亦幫elsa買到限定版kitty筆〔525円〕呢!



呢隻cream好特別,一楂上去後,揉完後會出現一點點的水點,係溫泉水黎喎,跟住會慢慢滲入皮膚,好似好勁咁,買左一樽試下〔4000円〕!



好攪笑的海膽公仔!



海鮮市場的海旁,好長好遠的水平線,泊得住外地呢!




沒有留言:

張貼留言