2008年1月10日 星期四

2008-01-10 (Thu) Meeting with Spring Mami - Didi


今日約左去didi屋企,連埋yolinda同ronnie共四大美人,真係開心,令我重拾返中學時的感覺;仲記得中三揀科後我地都係一齊讀文商科,仲四個人一齊坐,好開心架!跟住到2005年暑假,didi好快咁要結婚,因為佢男朋友被美國大學收左讀MBA,仲係new york university,好叻呀,而結左婚就可帶埋老婆去!當時好唔捨得didi,點知,兩年話咁快就過左,上年暑假就返左黎,我地仲好似闊太咁去四季high tea呢(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=1645)!佢係美國臨走時已有左BB,宜家七個月啦,仲有兩個月就生得啦!但好快佢又要走,因為佢老公要去兩個地方駐守,分別係九個月荷蘭,再九個月澳洲,之後就係香港長駐喇!BB得幾個月大就將會去到咁多地方,好勁呀!哈哈!


佢老公公司好多housing allowance架,所以宜家租左"凱旋門"住!我地約好左係九龍站elements等,我係第一次黎呢度咋!


係threesixty買左burger外賣返去食,四十幾蚊既burger好貴,兼且freshness burger好味好多呀!


貪靚既未來媽媽講明唔想出鏡,唯有尊重佢啦!



食完野就上左六十二樓既空中花園,仲有觀光電梯上去,好高呀,令我大開眼界!可惜今晚好大霧,能見度極底,我地坐係度,好似係天空之城咁,d霧係咁飄埋黎,坐左半個鐘發覺個身同頭髮開始濕濕地,我地就轉移陣地!



我地去左會所lobby坐,好似係酒店呢,室內就唔怕啦!我地仲輪流摸didi個肚,要feel下個BB點郁,點解要輪流摸?真係攪笑,開頭我地個個都搶住要摸先,於是就一人一隻手放左係didi肚上面,冇得爭;跟住有人話郁緊啦,但又有人話冇郁喎;原來...咁多隻手放晒係個肚度周圍摸,係好難摸到的,因為當其中一隻手係肚上面游走時,帶來的郁動就會令其他既手以為係個BB郁緊架麻!咁都唔知...真係笑死人,哈哈!



難得四大美人聚舊,合照當然唔少得!



就快出世啦,下次見可能要係醫院度見啦!^^



聚舊歷時四個半小時,一d都唔覺,再唔走就冇車啦,乜真係傾左咁耐咩?!



沒有留言:

張貼留言