2008年1月3日 星期四

2008-01-04 (Fri) OSP新面貌


OSP搬左去碧秋啦,真係方便好多!Esther攪左個開張party,順便可以參觀下個新office!


玻璃外牆,幾grand喎!



一入門口左邊的corner,用黎做小型meeting room,其實唔小型了,有個地方可開會,已經好好了!



容納四個staff only的office,劃晒版圖架啦,當然大粒坐後面,細粒坐前面啦!



右邊直入最後個間就係esther間房,好寬敞呀!



另一角度望過去~~



轉個身就係小型pantry加printing room再加server房,哈哈!



係咁掛住影,被佢地催食野啦!嘩,好多野食呀!



開餐前黎張大合照先,哎呀,比麵包超人遮住左添!


同esther合照~~



時間過得好快,話晒都係得個lunch time,臨走影多張先!




今晚一早約好晒媽咪會煮飯,因為琪琪終於可放工返屋企啦!



我地仲約好太陽哥哥食完唔好走,一齊玩天光!所以尋晚我就同太陽哥哥講定要帶埋codebar黎,我好掛住佢,婆婆亦好掛住佢,哈哈!點知太陽哥哥大返我,話好呀!佢咁堅定,以佢咁既性格,我相信佢真係做得出,頂多質個公仔係背囊姐;我唔想比佢大到,同佢講,好,一言為定,但唔好放晒codebar入背囊喎,會焗親佢架!哈哈!咁講,實做唔到啦!


如我所料,佢話由於行李太重(行李係指我的兩本小說,一本仲係要還比yammy既),佢試過放codebar入背囊架,點知超級勁漲,唯有影張相比我睇,等我知道佢有嘗試過喎,哈哈!




沒有留言:

張貼留言