2008年1月22日 星期二

2008-01-22 (Tue) 北海道東京九天之旅 - 第三天 (上)



DAY 3 - 雪上電單車~小樽運河~shopping@小樽市(水晶音樂城&玻璃趣緻街)




今日係我好期待既重點行程,因為玩雪上電單車呀!我有電單車牌好多朋友都知,但咁大個女,都係第一次楂雪上電單車,所以好期待,其實呢次黎北海道,我渴望玩雪上電單車多過滑雪好多架!


咁重要既行程,梗係著返件sharp醒衫影相啦!今早係大排檔食過早餐後就出發,太陽哥哥係呢間酒店同我預祝左一個咁難忘既生日,梗係要係酒店門口影返張留念啦!有機會都可考慮再入住呢間酒店,因為榻榻米房間同大排檔餐廳真係好正!



雪上電單車收費:單人車〔10000円〕/雙人車〔15000円〕



我地開頭其實都唔知會點楂同楂去邊,只知要跟住帶頭既工作人員架車行;我先比太陽哥哥楂先,開車後發覺我地向山上方向楂去,周圍既景色真係勁勁勁靚呀,一齊楂住雪上電單車上雪山,漫天雪景,真係好浪漫呀!



我向後影的一幅相,似雪上電單車鴨仔團嗎?橙色衫個個咪victor囉!



我地梗係緊次住工作人員,楂第一名啦!



去到山頂,諗住會停車可轉人楂,點知調完頭就繼續落返山,我好擔心冇得楂,所以好快咁偷偷同太陽哥哥調左位,it's my turn啦!太陽哥哥自拍低我流露住開心表情的一面!



由於停左一停,被後面架雙人車爬左頭添,但楂車出名辣過人既我,好快就爬返佢頭啦!哼!見到尾燈當您羸,哈哈!



過左一陣,收到指示要停埋一邊,以為被訓話添,點知唔係,哦...終於停低比我地影下相啦!



其實一路楂都好大風吹埋面度,個個都好凍,但係得我一個就覺得好熱,一停車仲要即刻除低件羽絨同手套,可能太開心啦!yeah~~



楂雪上電單車上到雪山頂,唔係咁多機會架,呢度真係好靚呀!



周圍白雪雪,影相咁靚,梗係要影多d動感相啦!一於由上次同太陽哥哥的台灣之旅,跳到黎北海道雪山啦!jump jump jump~~ yeah yeah yeah~~我真係好開心呀!!!



全靠我地架車排頭位,冇野阻擋,風景一流,先可以係前面條路係咁跳係咁影咋;後面既團友見我地影得咁開心又想學,就上前叫我地幫手影,由於佢地冇我地平時訓練有素咁跳慣晒,加上年紀又冇我地咁green,效果當然就...差d啦,哈哈!跳左好多次先有張勉強OK,有pair直情跳極都唔得,非常麻麻...哈哈!所以我覺得我地呢輯相真係超正超勁,係一個非常好的回憶!


下面兩張相,四個窿四隻腳,係同一個窿黎架,四個窿都咁深,點可以調晒位都入得返同一個窿既?我都覺得好奇呀!咪又係因為拜奀皮既太陽哥哥所賜囉,我過去佢個兩個窿度唔難呀,最難係佢係條路度一跳起,再180度轉身...竟然跳返入我個兩個窿度呀,一d"歪"都冇,非常準呢!哈哈!



開心時間好短咋,落返山後雪上電單車之旅就完結!我覺得車速太慢了,可能要鴨仔團咁一個跟一個啦,如果自己鐘意點楂就點楂就好好多了;不過如果三十人個個鐘意點楂就點楂,又好似危險左d既,佢都唔會比咁多架雪上電單車您靠飛啦!希望第時有機會自由行兼租到d自己鐘意點楂就點楂既雪上電單車啦!


臨走時見到好大個雪鏟,見顏色咁sharp就...借黎影下相啦!



意圖偷襲太陽哥哥,可惜終告失敗...嘻嘻~~



上車前買左罐暖笠笠既粟米湯〔150円〕!



午膳於小樽,咁凍既天氣下食鐵扒,格外溫暖,餐廳設計好有特色呢!



餐廳門口既...唔知點叫呢舊野,好大個整左係路邊,好特別呢!







沒有留言:

張貼留言