2008年1月23日 星期三

2008-01-23 (Wed) 北海道東京九天之旅 - 第四天 (上)




DAY 4 - 滑雪~狸小路商店街/購物城自由購物


今日行程係太陽哥哥同victor最期待既,就係滑雪啦,佢地亦因為想試下係日本滑雪先咁想黎北海道,因為佢地之前已去過韓國兩次玩滑雪了;我都睇過佢地旅行時d相同movies,都滑得唔錯架!我自己就未滑過雪,只係以前去韓國時玩過雪兜咋!食過早餐就出發了,跟尋晚的晚餐一樣,酒店食物的水準認真麻麻...



天都未光晒我地就出發啦~~



呢位係教練,雖然佢係位伯伯,但都非常身手敏捷同very nice nice,仲親身示範跌倒時點起身呢,好攪笑!



滑雪場其中一邊景色,有吊車可搭上山頂滑落黎架,不過當然係 for advance人士啦,太陽哥哥同victor都唔敢去,一來望上去都幾高吓,二來唔想丟低我啦!擺返個靚甫士影相先~~



兩兄弟一齊第三次滑雪,咁有意義,當然要影低留念啦!



我同太陽哥哥套衫係咪好襯呢?原本冇咁好彩同一隻色架,因為我地係租既,派到咩色比您就要要咩色,冇得揀,但拎衫時我最尾,我件jacket係沉brown色,嘩,阿婆咩...著左真係全場最型囉,我梗係要求換啦,但因為冇衫剩,個staff就問我介唔介意著男裝中碼,為左靚,冇辦法啦,雖然大件左d,但我唔要做阿婆呀!


滑雪收費:用具〔每人@4500円〕,上身jacket〔每人@2300円〕;太陽哥哥話日本租d衫比起韓國,乾淨好多同新好多,係勁乾淨同勁新好多倍,仲話以後滑雪都去日本喎!嘩,好彩我同佢去呢次係日本咋,因為我勁驚污糟呢,哈哈!



第一次滑雪既我,蝦碌百出,當然唔少得拍低短片跟大家分享啦;不過短片唔多,因為好多時我都係同太陽哥哥一齊滑落去既!











我覺得滑雪都幾辛苦,滑到落去,又要除左對雪橇,跟住要拎返上斜路;呢下先最甘,睇太陽哥哥就知,因為佢每次都要拎兩對雪橇呀!上到去又要著返對雪橇,又上又落,又著又除,好大勞動力,而拎雪橇上斜既時間仲多過滑落黎個下既時間好多倍呢!開頭戴晒冷帽耳套,好快就唔洗用了,因為全身都好興呢!



滑兩野我都攰了,發現有雪兜玩,當然即刻衝過去玩啦,又唔洗咩技術,又滑得快喎,正呀!佢地兩個好似係荒島度拖住救生艇求生咁呀,哈哈!



我同太陽哥哥先玩雙人雪兜,跟住我自己再玩一次單人雪兜;冇左百幾磅重量,我第二次滑得好快,仲好高,滑到上邊緣位呢,勁!好好玩呀!











滑雪場另一邊景色,右邊個兩個人仔就係兩位壯男喇,佢地想滑長d高d,就向高處進發,我就梗係留守較低既地方啦,等佢地滑到咁上下我就join埋佢地囉!



到我幫太陽哥哥拍片啦,無論平衡呀、控制呀各方面,佢當然叻我好多啦,不過..."炒"左入網喎,好好笑呀,哈哈!











佢地話呢度的確比韓國景靚同乾淨,但論場既好玩程度,好似韓國個個好滑d,冇咁辛苦,又話下次去韓國滑喎;究竟下次去日本定韓國架?其實去邊都好,我玩到雪上電單車就得架啦,係任我楂個隻喎!哈哈!


玩到好攰了,我地冇咩野做,導遊又得閒,佢見我地坐係度,就主動幫我地起左個陣同我地影相,呢個idea幾好喎!



個陣咁型,梗係唔好晒啦!



似唔似個d完成左登峰記錄,然後插旗影相既動作呢?



影完靜態相,又係影動態相既時候啦!太陽哥哥次次都跳到好高呀,我就當然冇佢跳得咁高啦,隻雪靴其實紮到上小腿,好難發力呀!



跳到跌低了,好攰呀,不如索性唔好起身啦,掟死您!嘻嘻~~



跟住仲要麻煩團友幫我地影張一齊跳既添!



跳左兩張就攪掂,yeah~~



玩到冇野好玩,我地越玩越high,拍埋動作片添,超爆笑呢!











情緒高漲,既然又唔會濕身既,横掂尾聲,不如就盡地一煲,訓身啦!



太陽哥哥睇都唔睇下入面有冇樹枝,就一野轉身跳入後面既"雪叢",真係好曳呀!不過佢試跳成功,仲話呢度d雪林好多,我都忍唔住要試下!好軟棉棉呀,林過滑雪場地面d雪好多好多倍呢,睇我地成個人吸左入去就知啦!



玩完就醫肚,午膳於滑雪場,我地仲係度搵到導遊推介既DYDO粟米湯呢〔120円〕,仲唔一量入貨咩!



臨離開滑雪場留倩影,原來得零下七度,掛住玩,一d都唔覺呢!






沒有留言:

張貼留言