2008年1月17日 星期四

2008-01-17 (Thu) 捐血 & Dinner @ 小南國

今日去開銅鑼灣食飯,上星期已夠期捐血了,所以係食飯前去左捐血!第一次黎銅鑼灣呢個centre捐,好大又好少人,唔洗等咁滯,正!上次係旺角等餐死,下次真係要考慮轉黎呢度捐!


今日係我第二十四次捐血了,女士一年捐兩次就有得拎定期捐血章,男士就一年捐三次先有;我上次已拎左2007/08的定期捐血章,今次到時太陽哥哥了!計埋計埋,我已有七年的定期捐血章了(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=2032),每隔四個月,我都好自動自覺去捐血架!


今日我地仲叫護士幫我地影相呢



估到邊隻手係我嗎?嘻嘻~~



由於我地係最後兩位捐血者,見證左今日埋數的景象;仲睇住我地d血被運走呢!您記住要救多d人啦,拜拜~~


晚飯約左kim, maggie, suki同michele去times square的小南國食飯!



影相時間...大家都好乖好聽話咁一人拎住一碟餸影相!



咁多餸,要出埋合照先影得晒!kim如舊的總坐係美極隔離,其實佢地都幾襯丫!嘻嘻~~ michele如舊的怕怕羞羞斯斯文文,suki如舊的直腸直肚;太陽哥哥呢班朋友,雖然冇我碌齡班friend咁癲,但都相處融洽快樂,睇得出佢地幾好感情呢!最衰佢地各有忙,唔係就可多d參與我地碌齡啦,其實呢兩班朋友,上年七月已一齊玩過架啦(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=1451)!


呢碟飽係用來食上面我同太陽哥哥捧住個壺唔知咩咩肉,幾特別,但鹹左少少!



最後影張大合照,今晚餐飯食得好開心呢!我地仲約左一月三十一日一齊去睇"長江七號"呢,到時仲要派手信,冇得走雞添!



沒有留言:

張貼留言