2008年1月5日 星期六

2008-01-05 (Sat) 充實的星期六


今日好充實呀,尋晚我地就冇玩通宵,只係一氣呵成睇返"野蠻奶奶大戰戈師奶"頭三集!今朝起身後陪媽咪食早餐,跟住返屋企一齊睇下韓國d好攪笑既綜藝節目,我地仲即刻試玩,我同太陽哥哥/媽咪對戰就好小事姐,但太陽哥哥同我媽咪對戰就梗係必睇啦!能同媽咪玩到打成一片,冇age gap,我真係好開心呀,我諗太陽哥哥都一樣姐!


(短片稍後upload)


跟住出旺角,因為接左個mystery shopping既job,話明係mystery,詳情唯有保密,有興趣先暗啞底分享啦!但都唔易做,花左我個半鐘時間,返去仲要寫report;第一次做有d緊張,又驚記唔晒咁多野,好在太陽哥哥陪我去咋!thanks!


跟住順路去左食譚仔記米線做晚飯,飯後就趕去花園街買雪褲,因為已經七點幾天黑了;原來距離我地去北海道既日子得返兩個weekend,真係要快d買定d禦寒衣物!咁大個女先知咩叫雪褲,入面有層暖笠笠既布料,好舒服呀!我地買左兩條同款同色的情侶雪褲,哈哈!


跟住返荃灣行上星期未行完的千色店,去到已經差唔多九點,得返一個鐘行咋;今日太陽哥哥帶左vip咭,我地就掃晒trendyland所有新出的chip n dale相簿!我諗住大本就放平時d相,細本就放每次去完旅行既相,係咪good idea呢?^^ 我最鐘意中間個本,因封面有個心心位可放我地兩個嘜頭上去,so sweet!哈哈!




跟住係九點五十五分離開千色店,趕去食上星期食唔到既freshness burger,因為十點就close,其實去到都楝左牌關門,但未夠十點麻,佢地都做埋我地生意,仲比我地慢慢坐添;終於有個地方坐下抖下,因為今日點與點之間都好趕咁呀!三十蚊一個burger,真係貴!買一個飽都有月曆送呢!係度hea左唔少時間,因為十一點先碌齡!


 




karen個肚越來越大了,只係四個月就咁大既?今日仲同佢講左好多生仔過程呢!自然分娩...我真係好驚被...剪個幕...同連針呀!



齡場換過晒d保齡球樽,舊既樽放晒係度,我今日先第一次咁近距離見到d保齡球樽,平時碌齡時咁遠望過去,覺得d保齡球樽好細支,原來實物係咁大支野架,哈哈!仲長過我塊面,足足有我前臂咁長!勁!



完場後我地去左食宵夜,由於我上星期食過返尋味,我就提議去返alex帶我地食嗰個新場!我最鐘意食炸雞翼,真係好脆好正架!呢餐食得好開心,因為我地傾左好多正野,又有攪笑野,又有笑料!不過今日得一架車,多得alex夠膽屈蛇咋!



要屈蛇係因為今日多左位新朋友,睇黎由今日開始,我地碌齡會多多位常客;真係好,我地又增添一位新成員了!休,恭喜您,要加油呀!^^


今日真係過得好充實呢!



沒有留言:

張貼留言