2008年1月11日 星期五

2008-01-11 (Fri) Annual Party @ EMAX Bowling Centre


今日係太陽哥哥公司的Annual Party,係九龍灣展貿的EMAX Bowling Centre舉行,當中除左有保齡球比賽,仲有卡拉OK歌唱比賽同扮野大賽,咩係扮野大賽?就係造型最似的一個大獎,因為今次活動的主題係警察&賊,亦即係,入場的人士,身上一定要有警察or賊既裝扮!呢個活動可攜眷/帶屋企人出席,所以我都有份,有d人仲帶埋媽咪呢!


我呢d卒仔,開頭聽到都好驚,唔係咁想去,又唔係同平時d fd,怕羞麻;係後來太陽哥哥打聽到隨意都得,唔係為攞獎就唔洗裝扮得咁認真同激,咁我就一切交晒比佢預備喇!



放工join埋太陽哥哥公司的旅遊巴出發;當步近旅遊巴時,有兩個外籍security楂晒棍吹晒BB,叫我行快d,原來唔係security,佢地係太陽哥哥公司兩個鬼佬老闆!一上車,嘩,有一撮人真係為左呢個party悉心打扮呀,當中以呢四位女士最搶鏡啦,佢地仲好鬼sexy,腳度箍晒黑色"橡筋"用黎攝刀攝槍,勁!



我地個場呀,原來今晚係kary第一場演唱會,所以九展呢度好多人呢!



太陽哥哥的design同事雖未係裝扮上揼本,但睇最左邊個位,用平時著開的服飾,原來已好似呢,加埋佢"pet"袋等攪笑動作,我真係覺得好神似呀,我仲聯想到佢打完劫坐大飛著草呢!



我似唔似便衣madam呢?講真唔太似,係個pass似d!睇落又有d似臥底咁,似乎同佢地似同黨多d喎,哈哈!



跟police合照,男plice套衫要五百大元先買到架;高層有錢就話姐,我地搵得雞碎咁多,買返黎著一次都唔點pet係邊lu!



當然唔少得同太陽哥哥黎張合照先啦!




過左一陣,sexy 4仲換上彩色假髮,更加sexy再sexy!



過左一陣,城城+哥哥出現!好wild呢~~







碌齡比賽亦展開,由於隊伍係抽籤形式組成,仲係五個人一個game,所以就算我時點勁,都冇用啦,even您呢球全中or補中,下一球都唔係您打返,所以我地team B只係win左第一round入左2nd round,但就無緣入final,不過唔緊要啦,旨在參與麻!



交換禮物時間,我今日有兩個名:Mrs. Sunny & Sunny's girlfriend!^^




最後扮野大賽得獎者係城城+哥哥;而歌唱比賽得獎者係大飛哥哥!影返張有頭有面相後,我地四小時既party就圓滿結束啦!



掛住玩冇咩食野,返到去要買車仔麵醫肚呢!



今日雖然同d唔熟的朋友第一次出黎玩,但都玩得好開心,好多野睇,又好好笑,太陽哥哥的幾位design同事又好nice好funny!最開心係重遊舊地,因為大家記得的話,呢個場我係上年三月參加有線電視節目黎過架啦,仲曾經攞過獎,片段亦剪輯完上過電視添!重溫綱址:http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=473



沒有留言:

張貼留言