2008年1月18日 星期五

2008-01-18 (Fri) Dinner with Raymond

今日約左太陽哥哥廣州同事Raymond食飯,所以一放工就上深圳!同Raymond識左好耐了,同佢都好岩傾,以前上廣州探太陽哥哥,成日都三人行一齊食飯,仲係佢地公司個superstore玩添!宜家冇得成日見佢,間唔中都會掛住佢架,因為佢個人都幾攪笑,氹得我都幾開心架!今日先發覺,原來上次同佢食飯係上年五月啦,咁耐架啦(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=779)...佢話以後要多d見,但佢只係五六日係深圳,平時都係廣州,有時真係好難約到!


我地去左樂園路食晚飯,食左好耐,傾左好耐...可能佢地兩兄弟好耐冇見啦!



難得見面,大家都唔想咁快走咁,就再去食糖水!



佢兩個比我感覺好得意,雖然成日互窒,但我覺得raymond好鐘意太陽哥哥,我諗係因為太陽哥哥係廣州個一年,佢地日對夜對,互相扶持,兩兄弟好好感情!每次分別,我都睇得出raymond眼神好唔捨得我地架...好似想喊咁添...!其實我都有d唔捨得呢!


今日收穫係...一套三集的史力加,終於買到啦!個次聽碌齡朋友講係到超級好睇咁,問左好多朋友都冇,不如自己買...老翻啦!哈哈!更難得係我同太陽哥哥都係一集都冇睇過,咁就有個伴一齊睇,開心好多呢!其實我地咁鐘意睇戲既人都冇睇,我自己個原因就係因為覺得史力加好醜樣,冇咩興趣睇,亦冇諗過係好睇;但既然朋友講到咁好睇,唯有一砲過啦!



另外呢隻wii碟,望到自己心照啦...係特登買比您架,睇我地幾有您心!四隻老翻您佔25%,好高位置架啦!



沒有留言:

張貼留言