2007年12月30日 星期日

2007-12-30 (Sun) Jumbo 蝦條 & 小禮物


好大包Jumbo蝦條呀,係限定產品黎架,唔係成日有;我係被包裝左下角的圖片所吸引先買,心諗:真係會變到咁大條?入面有四小包,一打開...真係實物咁大喎,唔信?我特登用我部手機拼埋比大家睇架!




太陽哥哥送我的小禮物,一條矮瓜...大家知唔知係乜東東?



開估...係咪好得意呢?



仲有想買好耐,但次次去到都close左既 Jenny Bakery 曲奇餅!太陽哥哥個日落銅鑼灣偷偷買左比我,話比我食住迎2008喎!^^




今日的兩餐,太陽媽媽整的蘿蔔糕做brunch,仲有我好鐘意的譚仔記米線做晚飯!



今日都喺係食食食中渡過...



沒有留言:

張貼留言