2007年12月23日 星期日

2007-12-23 (Sun) Andy Lau Wonderful World Concert 2007

今日係約左華仔的日子,對我意義重大,哈哈!我地早d出去行街食飯,本想揀聖誕禮物的,去左我最愛的agnes b,但都冇咩野睇中,係有條心型鍊幾好既,我鐘意心型麻,但又唔係一望上去有種好鐘意的感覺,唔想為特登買而買,其實佢都成日買野比我了;況且,太陽哥哥下個月同我去北海道,已係一份好甘好大的禮物了!哈哈!太陽哥哥話我唔介意的話,下個月去日本先再揀,到時再揀埋生日禮物同情人節禮物添,諗起就開心了!太陽哥哥想要手提包同冷衫,但今日似乎冇咩收穫,唔緊要啦,我又同佢講,去到日本先再揀囉!哈哈!今日的收穫反而係去左書局,陪太陽哥哥買一張聖誕咭比佢一位特別的朋友,揀緊的同時,比我搵到本之前教協冇的書,係phoebe介紹的,叫"壞女人有人愛",真係意外收穫!


既然去開尖沙咀,我地的晚飯就揀左大家去完第一次都鐘意的charlie brown cafe,今次係一齊第二次去啦,冇再發癲影相,假期亦多人左呢,仲有部份係韓國遊客,原來呢度咁出名既!



聖誕關係,除左公仔外,有幾款聖誕甜品呢!



我地叫左牛肉丸螺絲粉同mushroom box;牛肉丸好難食呀,好腥;個mushroom box就好好食,尤其是個酥盒,配上我鐘意的黑松露汁,好正!



食完仲有時間,我地就叫多杯mocha係度hea下,無聊之際,我用張單摺下摺下,摺左件多年冇摺過既裇衫送比太陽哥哥;佢又無聊下畫左一男一女放係度,睇下下一手有冇人要先,哈哈!



跟住就出發搵華仔啦,一路行一路心情都好緊張呢!



入到去,原來只係加左四行,我地個位都算幾近呀,所以都好開心!



但就估到應該握唔到手了,因為唔係路口位,好難出去;加上前面幾行有欄杆,實會比"食蕉"攔截啦!



開場了,華仔先閃電出場







跟住係露點look出場,好大隻喎,睇到我留晒口水~~



"可不可以"呢首舊歌,平時係唔會開黎聽的,但係紅館無數的瑩光捧襯托下,聽落又好有feel~~






 


呢個高柱升起環節,沒有"威也",由雙手變單手,又轉身,又踎底,條柱仲郁郁地,真係一步一驚心!



華仔呢個將女伴身上衫變衫環節,非常精彩,拍爛手掌呀!







我最鐘意的小丑look,件小丑踢死兔真係好型!



舞台劇演出,如報紙所講,華仔因失去女伴傷心,話喊就喊,好勁,祈求觀音呢幕,亦睇到好感動呢!



燈光著晒時,太陽哥哥發現了克勤呢!真好,我同太陽哥哥的偶像同時在場呢!而難得大家的偶像同對方都咁friend(大家記唔記得克勤結婚時華仔做伴郎架!),仲咁互相欣賞,呢d咪緣份囉,哈哈!



握手時間,華仔個仔andox同黑仔出場,好可愛好攪笑!黑仔似乎比andox活潑得多呢!











最近的接觸就係呢個距離了,可惜我只能睇,無份握啦...







最後天使look高歌"沒有翅膀的天使"(麥當勞助養兒童廣告歌),聖誕樹高台升起,配上we wish you a merry christmas聖誕歌,跟住全場噴雪,好靚好靚...



演唱會準時八時半開始,到十一點三完場,good show!但沒有"安歌"部份,令大家都有點失望呢!



心情始續興奮,返到大圍去左試新開既"燉奶佬"燉奶!



沒有留言:

張貼留言