2007年12月2日 星期日

2007-12-02 (Sun) 希望工程

今朝一起身,見到太陽媽媽係廳度幫我縫緊甩左一粒鈕件外套呀...話說係尋晚碌齡後,返到黎好夜啦,咩都pet晒係廳檯面,包括甩左粒鈕;太陽媽媽今朝見到,又好醒目咁搵到我係邊件外套甩左鈕,就幫我縫啦...好感動,因為大個女後,係屋企有咩都係我自己補的,媽咪好少會主動幫我,今次見到太陽媽媽咁幫我,真係覺得好warm,真的真的...太陽媽媽其實都蠻錫我的,d人講婆媳關係講到咁得人驚,但自我一路觀察以來,太陽媽媽真係一個幾好幾識做的媽咪,對我又好,令我覺得婆媳關係係咪真係咁可怕呀?我甚至又唔係好怕or好抗拒一齊住添,對我,有人照顧仲好啦...唔知呀,可能以前其他媽咪都蠻痛錫我架,我估都係人夾人姐,我個人咁隨和,又識氹人,自然得人錫啦,哈哈!不過太陽哥哥話有時夾都代表一d問題都冇,因為有時係生活習慣上的問題,所以最好真係唔好一齊住喎,同埋新婚都想二人世界啦!佢講得都有道理,不過冇所謂啦,反正呢d大決定我都唔會點楂fit既,最緊要唔好令我難做同令我媽咪舒服就得架啦!


講返今日的希望工程,太陽哥哥屋企原本係客廳同太陽爸爸媽媽房先有冷氣機的,今日就係要將太陽爸爸媽媽房的冷氣機移到太陽哥哥的房,跟住太陽爸爸媽媽房會換上另一部冷氣機!


食過早餐醫飽肚後,希望工程開始,我只係被安排一d簡單的任務,比如幫手搬下野,將d衣物收埋係櫃入面,總之減少物件會接觸到灰塵既機會啦!


影下變身前先...睇下幾有書卷味!(滴晒汗...呢句係太陽哥哥迫我打架!)



之後費事阻住師傅做野,我地就出左走廊hea,係間唔中太陽哥哥要入屋幫手搬搬抬抬;我地係走廊都自得其樂,玩下nds

,睇下書...



係我沉醉nds既時候,太陽哥哥突然叫我,我唔係咁情願咁拎轉面啦,點知...哈哈哈哈...有表演睇,大家睇下!


點解太陽哥哥件衫咁既?



咁樣睇係咪會明d?



哈哈哈哈...係咪好好笑呢?仲有movie呢!







太陽哥哥係個極度活躍兼曳的大細路,成日周圍跳周圍踢,乜野落係佢手上都可以玩一大餐...跟住我拍低佢玩踢拖鞋,點次其中一次我差d中招呢!哼,豈有此理!











係呢幾個鐘的下午,我地都渡過左一個開心時光,仲有下午茶食呢!




壯舉完成,變身後...



太陽媽媽三點就去左打牌,所以我地夜晚同太陽爸爸一齊食,佢提議去樓下新開的地道打邊爐,講左好多次都未試到,因為都唔知好唔好食,次次落到去又食左其他野,今次亦一樣,心郁郁都係想去返酒樓打邊爐任食,但我就建議過去新個間望望先,唔試過唔會死心麻!全靠我咋,因為望到都ok大碟,所以我地就試左啦!



我地點左呢個$88二人餐,再另外叫左d野食,又有蝦,又有蠔,一d都唔求其,好大碟呢!食落d野亦好新鮮,下次要叫埋太陽媽媽先得,咁就可以試下個四人餐,有成七八樣碟野食架!



沒有留言:

張貼留言