2007年12月17日 星期一

2007-12-17 (Mon) Christmas Party at Prof. Cheung's Home


今日Prof. Cheung屋企攪xmas party,有大概三十個同學黎左,由於我地幾位同事都有幫佢programme手,所以我地都係被邀請之列!其實幾年前都黎過架啦,但冇影相麻,今次梗係要影低同大家分享,我當然有問過屋主先啦!


Prof. Cheung係一個M&M迷,屋企同office都超勁超多M&M收藏,大家睇下勁唔勁?



Prof. Cheung鐘意GODIVA,呢盒係我地帶去既禮物!



屋企書房



客廳好大呀!唔係點容得下咁多人...



廚房都好大,火雞呀!



全屋有兩棵聖誕樹,一大一小,細那棵係掛滿M&M仔的!



個盒仔有珠寶架!勁!



客廳一角又搵到M&M啦!聽聞第一層個d係最貴架,因少有同識郁哥喎~~



咁多學生聚埋一齊咁難得,梗係要影返張大合照留念啦!



呢張相經典囉,攝於2001年,搵得返比大家睇,呢度就係Prof. Cheung個office喇!我掙扎左好耐post唔post架,因為我個樣...哈哈!唔怕啦,宜家靚女咪得囉!又拎飛躍進步獎添!嘻嘻~~




沒有留言:

張貼留言