2007年12月4日 星期二

2007-12-04 (Tue) 台灣聖誕版木瓜牛乳 & Dinner with Victor


台灣的木瓜牛乳,仲係聖誕版,託同事係台灣買的,當然係氹太陽哥哥啦,相信佢都未見過呢款聖誕版呢!



今晚約埋victor係銅鑼灣食飯,傾下一月去北海道報邊團好;我地去左意粉屋,victor好攪笑,叫佢影相一d都唔抗拒,仲好willing to呢,堂堂一個男子漢拎住碟餸影單人照,真係幾攪笑!



唔記得同大家介紹,victor係太陽哥哥的另一位好朋友,係佢以前M記同事,我當時入去做,佢兩個已經係經理,都算同一時間識到佢地架;只係我同太陽哥哥熟d,起碼大家會去玩、去水上樂園、約出黎食飯咁!以前同victor食飯通常都係茶餐廳怱怱忙忙,今次因為要傾野先去左靜d既地方,所以多左時間傾計,中間仲有講到之前係M記做時的笑料同我對佢的印象,有次store picnic,我除左同太陽哥哥影過相,仲有同佢影相呢,太陽哥哥以為之前比過佢睇,原來仲未,下次要比佢睇下先得!不過成十一年前,我好唔靚呢,仲係學生look,不過唔怕啦,咁先證明女大十八變麻,而我拎到飛躍進步獎亦係實至名歸姐麻,變得越黎越靚,又有咩所謂呢?哈哈!其實都想比大家睇,但呢張相會留待有特別用途,您地睇左就冇意思了,所以遲d先睇啦!


我地暫時決定聽旅行社職員建議,keep住check幾時出直航機,一有就去報名;初步亦決定放棄東京,玩北海道七天算了;因為怕因為stay behind,焗住同埋旅行社book酒店會有好多risks,好似冇酒店呀,要第二間呀,要加錢呀等等...我同太陽哥哥都冇咩問題,因為我地都去過東京,係victor返去要氹掂gigi je!不過有咩團真係要到時先知再有所定奪,因為一月d團好多都未firm! 


食飯時都有d笑料,聽聞victor已跟gigi進行造人計劃,我就問佢如果gigi有左怕唔怕唔穩定唔去得旅行架(我實唔制架);佢就話唔怕,頂多浸唔到溫泉姐;我就叫佢不如停工兩個月先啦!嘻嘻~~ 仲有,意粉屋d侍應咪會著圍裙既,當我地要tabasco同茄汁時,佢竟然係個圍裙袋口度,變魔術咁一支一支拎出黎;我真係第一次見,佢條圍裙又著到頗低喎,唔怪得我會諗到其他野麻...我就同佢講:嘩,您唔好拎左第二樣野出黎喎!哈哈!今晚呢餐飯食得開心,講返咁多年前的回憶,感覺亦好得意! 唔係我係度,相信佢地兩兄弟平時都冇咩幾可會有張合照回憶je!



Time Square的聖誕裝飾



未到聖誕我地已經去過好多商場啦,有海港城、青衣城、朗豪坊、Time Square,旺角新世紀都經過,但一d都唔靚呀;仲有又一城,上星期五同太陽哥哥親戚食飯時經過,但沒時間影相呢!



citysuper見到別出心裁既聖誕咭,但好貴呀;係一本立體小書仔,每頁都有d勉勵字句,收到又真係好有意思架!




沒有留言:

張貼留言