2007年12月29日 星期六

2007-12-29 (Sat) Phoebe Birthday Celebration & Bowling


聽日係Phoebe正日生日,我地就約左佢今日唱LUNCH K慶祝!我地好型,午餐冇叫各有各食的SET,反而叫了中式野一齊食,係K房咁叫餸食飯,真係第一次,好豐富呢!



PARTY時間,飲杯!!我地預備左豆豆蛋糕同coconut body butter送比Phoebe!豆豆蛋糕今年都食了好多次了,哈哈!coconut body butter係壽星女想要既禮物,佢當然愛不釋手,即刻拆左去係咁楂係咁楂,楂完仲迫老公hugo聞!見壽星女咁鐘意隻味,我仲建議hugo以後晚晚沖完涼記得要楂勻全身,包佢一出浴室Phoebe會撲上佢度,哈哈!



跟壽星女合照當然不可缺!


仲有其餘各人合照!



壽星女好好人,事先買了新年禮物送比我地,每人一支小香水!




夜晚同太陽哥哥食車仔麵,因為要趕住去荃灣碌齡,成個月冇碌過咁滯!



九點準時去到齡場,因休話會八點幾去到等位,咁偉大,我地驚佢悶就準時到...點知去到空無一人;打比休,佢話改左十一點喎,明記通知的;我有收到明記電話,但我聽到係九點,我仲同佢講,我知丫,休講左;佢又冇咩,原來誤會晒...唉,激死我!


冇計,休都好好,話即刻出黎陪我地;但我地兩個去行下街好過啦,就過左千色店;嘩,可能好耐冇行,好多野睇的,最衰又十點close,行得個一陣...太陽哥哥就好啦,行一陣都有收穫,就係大哥rush hour 3!



其實出左幾日,我都諗住買比佢,但佢講又唔太好睇,屋企又越來越來碟,又side錢...話遲d去二手店買會平;見佢咁講,以為佢諗通唔再積聚雜物,好事,所以我都冇去買!但見到佢眼金金咁樣,我話我買啦,佢係咁話唔好...我就話:我點都會架啦,您唔要我就買比休啦!一比完錢,佢就即刻講多謝同搶左去啦,哈哈!休:sorry...您去佢屋企同佢一齊睇啦,因為佢成日搵人同佢睇大哥d戲架,屋企又冇咩人理佢喎,好慘的...嘻嘻~~


出面真係好凍,要去買d暖野飲,走左去7-11,買左好暖笠笠的維他奶,原本想飲支裝架,但又要按樽...難得一見的相片,就係同太陽哥哥一齊都係飲維他奶!



碌齡氣氛好好,可能明記同ben都係度,好耐冇試過十個人了,明記仲表現印度舞,真係好勁呀,我地無個人識咁識左右郁,引黎好多笑聲;不過睇落又有d恐怖,個頭好似就快甩出黎咁呢!







難得咁開心,難得咁齊人,難得大家冇嗌攰要走,難得十個人,難得兩架車咁fit,難得咁多個難得,我地一於去遠少少...光輝圍,alex話個度好多野食架!真係喎,三間舖,好多野揀,仲好好味添!希望下次都咁岩十個人,咁岩都大家唔嗌攰要走,仲要最最最重要係,咁岩有兩架車先得!




沒有留言:

張貼留言