2007年12月13日 星期四

2007-12-13 (Thu) Santa Claus is coming to town!!

今日收到表姐的email,subject係"Santa Claus is coming to town!!",一開...clement BB呀,仲係超勁爆cute既santa claus look!勁可愛勁可愛勁可愛勁可愛勁可愛勁可愛勁可愛.........!!!!



點解只係個半月的人仔,都可以扮到咁cute既?又會有咁細件聖誕老人衫仔既?有晒帽,有晒belt,fit晒身,好得呀!我好懷疑...表姐係咪拎左件玩具衫比clement著...



呀...好凍定好驚呢?


好大個頭仔,好肥嘟嘟的面珠仔!clement成日都側呢邊訓覺架!


呢件神褸都好靚呀,雖然大件左d,但我覺得clement d BB衫好型好cute,繼上次superman衫後又一傑作!



傻更更咁,"裝"咩呢?


又側呢邊啦...仲成日keep住O型嘴!



沒有留言:

張貼留言