2007年12月14日 星期五

2007-12-14 (Fri) Faculty Chirstmas Party


今日係一年一度的Faculty Chirstmas Party,但氣氛麻麻咁;首先好多好同事已唔係度,冇咁開心啦;第二就好早舉行,仲未有氣氛住咁,可能驚下星期五多人放假,所以提早左攪;第三就係...老闆唔比我地close counter,個個人諗住實得,因為以前都試過,點知...真係估唔到,老闆話又未到聖誕,仲有同學會返,唔好close喎,冇計啦!好在erica第一個抽中,一抽完就返落去睇counter!



呢度都有過百人架!


十三個同同事入面,有六個抽中,我係其中一位,禮物係一張五十蚊惠康現金券!



似乎真係以前開心d,大家睇返就知啦!


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=195



沒有留言:

張貼留言