2007年12月25日 星期二

2007-12-25 (Tue) Christmas Pary at Alex's Home

今日係聖誕正日,係度同大家講聲merry christmas先!

每年聖誕,我地碌齡班朋友都會係alex屋企開party,我冇記錯的話,今年應該係第五年啦,起碼呢五年既相我都有keep;除左2004個年我唔係香港外,我年年都有份參與架!

今年有琪琪的加入,我地先同媽咪食個christmas dinner先,媽咪好好,為左方便我地食完開party,揀左係美孚"牛車水"度食!威哥仲送左一份小禮物比我,對我,佢咁做已經好有我心了!影相時媽咪仲學太陽哥哥單眼呢,真係盞鬼!


食完我地拿拿林去alex屋企,因為大家都食完野等緊我地啦,今年有幾位新朋友,集體遊戲隨即展開!我一見到karen叠list,好surprise呀!有晒rundown有晒rules,仲係全電腦printout,好明顯佢花左好多時間同心思係個party度,咁都係為大家玩得開心,係度真係要好多謝karen!因為通常個個只會掛住玩,玩時只顧要win,跟住犯規,忽略了呢d咁好玩既時刻,背後係有人絞盡腦汁去諗去度,玩完又散band,唔記得要多謝人呢!so,多謝karen!

我地分左三隊,先黎隊長solo~~






跟住各人傳波波,睇下大家功架咩level,方便隊長揀選至fit隊員!






跟住有吹蠟燭,各人面部表情非常攪笑!休隊win左呢個game,因為明記吹野真係好勁,果然有一手,大家睇片啦!





 

之後有爆波問答比賽,邊隊係未講出答案前爆波就輸,我係度揀左幾個短片比大家睇,過程好緊張,聽尖叫聲就知!原來睇人玩同自己玩好唔同的,睇人玩,會覺得d問題咁易,咁都答唔到;但原來唔係難or易的問題,而係輪到您時,而您又見個波好大,個刻會好驚,真係會諗唔到野架!



















跟住有演戲game,正所謂我地個個文又得,武又得,簡直文武雙全!其實都係鬥快令隊長估中演緊邊一套童話故事姐!我咁好戲,呢part我地個隊win左呀!







跟住有大家每年期待已久的大電視,點解咁期待,咪因為問題全都係三級架,哈哈!最勁都係休隊,因為有明記係度,真係勁,大家睇片啦,非常爆笑,拍晒手掌,聽到d笑聲就知!










 

其實太陽哥哥都識唔少野喎,琪琪新人黎講,都算好落力了!








跟住有味分天下的扮野遊戲,各隊要估邊杯野先係好味呢?當中不泛好戲之人,不如大家又估下,短片分三段,您地講出邊杯係好味既,我過兩日開估!







剛剛呢個game,我地個組既非洲同wing簡直係影后影帝,因為對敵兩隊都同時估錯;亦因為咁,我地呢局扭轉局勢,升到第一名,拎左冠軍,仲有royce朱古力為禮物呢!



跟住第二名同第三名,第三名的懲罰就係執屋同洗野喇!



大家休息一陣,跟住就係交換禮物時間!



嘩,一共有十六份禮物!



係時候拎住禮物影團體照啦,買左部好玩既相機果然唔同d,我set左十張自拍,大家影得好開心;但中段有人開始製造惡作劇,從後推前面既人,大家留意第五張,張相冇左我個樣架,我去左邊呢?咪就係比人"禁"在落地下囉,而我亦奮力要起返身呢(第六張),紮衡馬步繼續影(第七張)!



咁好玩,玩多次!呢次試下轉位,開頭都ok,中段又黎料,個個搶住做主角霸頭位,越推越前,見住企後排的人亦逐一放棄;亦有人爭唔到靚位用盒twister擋住人地塊面唔比人上鏡,真黑心同無品!哼!最後黎個對住鏡頭啜返啖,明年再見啦!



跟住拆左盒twister玩,玩到出現以下攪笑場面,明記仲因為位置問題,焗住同非洲出現好多親密接觸呢,哈哈!



之後我地用頭先大電視剩餘既題目,唔好晒,玩埋佢,由我同明記做,大家估,都幾攪笑同咸濕呢!







搵返2003、2005、2006的聖誕party合照比大家睇下先,2004年我一唔係度,大家就唔記得影相喇!2005年應該係最多人了,alex屋企放得落咁多人,真係好勁呀!所以話呢,平時一定要影多d相,睇下,呢度已經有四年前既相,睇住大家既變化,真係一個好好既回憶黎架!所以希望下次當我叫大家影相時,大家合作d,唔好鬼殺咁嘈又話"又影呀"咁啦!



2006的聖誕party我亦有記低,大家可回味下,但就冇今年咁詳盡,因為個時唔係咁識用blog既functions,enjoy~~


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=212


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=223


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=234


沒有留言:

張貼留言