2007年12月15日 星期六

2007-12-15 (Sat) Chip n Dale 杯 & 魔間傳奇

 
 


今晚細佬妹都有節目,媽咪冇人陪食飯,我地就買左KFC返屋企一齊食!但媽咪話著住睡衣,係都唔肯上鏡呀!



好開心媽咪買左份小禮物比我,但我唔會係屋企用,因為屋企本身用緊套媽咪囝囝囡囡的同款杯,一set黎架,所以呢隻新杯會放係太陽哥哥屋企度用!



另外亦收到太陽哥哥送比我的新衫,兩星期前睇中左,前幾日先得閒去izzue搵太陽哥哥的哥哥的朋友用staff price買,點知個間已無貨;而izzue唔做transfer,冇理由叫人地去第二間舖買姐,所以放棄左...點知冇折都好,太陽哥哥自己去搵到買左送比我呀,好開心呢!



陪媽咪食完飯後,我地去左睇"魔間傳奇",都幾緊張刺激,冇咩悶場;雖然個內容都係講咩病毒入侵,d人死晒;呢條橋都用過好多次,但都唔錯,起碼好睇過nicole kidman套"無恐不入"(我上一套睇過的同類片種)好多!



 
 


沒有留言:

張貼留言