2007年12月7日 星期五

2007-12-07 (Fri) Clement BB & Dinner @ 香葉棧

今日下午放假,去探Clement BB同陪媽咪睇醫生!Clement BB大隻左呀,塊面仔脹左好多,有雙下巴,而個嘴仔就超細,我未見過咁細既嘴仔架,仲細過個鼻哥仔,成日O型咀架!


 


合照時間~~ 佢好得意架,會成日望住您同聽您講野架!



呢張好攪笑!



姑媽知我今日大駕光臨,叫工人整左雞我食,好好味!睇下邊個食到最多骨就知啦!



仲有薑醋~~



件超人衫勁型勁cute,仲有斗篷添呀!



BB仔任人"舞"都冇反應,只係呆呆地唔知我地係度仲乜,哈哈!



飲日本奶粉,好high...聽聞有d明星BB都飲日本奶粉,話會聰明d架!



周圍都有BB野,呢個估下係咩?係咪以為套係手呢?錯啦...係套係腳架!



好colourful的紙袋,睇怕都係裝BB野架啦!



跟住陪媽咪睇醫生,今次塊面好好多了!之後返青衣城香葉棧食晚飯,太陽哥哥都有份呢,只差琪琪,唔開心!



沒有留言:

張貼留言