2007年12月9日 星期日

2007-12-09 (Sun) 意義重大的一天

今日係意義重大的一天,因為要揀...求婚介指呀!不過唔好誤會,因為唔係我,係我幫jacky姐!因為我識人多,折扣自然多,哈哈!其實係有朋友係周生生做,買野會比平時walk-in買平,當然仲平過會員價啦!應該係全靠細妹就真,因為個朋友其實係細妹的朋友,只係佢認得我,我先可帶朋友落去買野咁囉!太陽哥哥知我陪jacky買介指,死跟住黎呀,佢話要同個朋友熟d先,等佢認得佢呀,哈哈!


買介指前約左阿仔同hazel食飯,因為佢地比d北海道資料我地,佢地試過好豪咁遊北海道呀,但跟佢地咁玩法,我諗兩三年都唔可以再去旅行了!


我地去左pokka食,真係好味,我好鐘意pokka,可惜貴左d,唔可以成日黎食啦!阿仔同hazel原來好願意影張架,even獨照相,最攪笑一有餸黎到,係阿仔問我係咪要影相呀?越來越多人知我慣左影相了...不過都好,比人咁深的印象,見過幾次就咁了解我,係好事呢!



hazel係咪好靚女呢?佢係太陽哥哥d朋友入面我覺得係最靚女個個架!



到我同太陽哥哥了,一二三!一數到三,太陽哥哥就唔正經,玩左我好多次呢!even我唔數一二三,佢都望到鏡頭入面眨一眨,知我按快門,又扮樣,激死!第四張先肯合作呢!佢捧住碟野食,令我地都不約而同咁諗起台灣的蛋蛋屋呢!



合照時間~~ 又黎了...好啦吓!!



跟住揀介指,jacky揀左隻半卡左右的介指,仲係八心八箭黎架,我都有份比意見架,希望carol鐘意啦;不過未來老公送既,實鐘意既!揀鑽石介指最重要睇4C:Cut(切割)、Cart(卡數)、Colour(色澤) & Clarity(淨度),唔係淨係睇卡數就夠架,唔識就問我啦!嘻嘻~~


隻介指拎到八五折,一萬平千五,兩萬就平三千,如此類推...所以唔好睇少d折頭,買五位數字既野,少少折已經講緊幾餐buffet架啦!jacky諗住聖誕或者除夕就會求婚,好期待呢,我都戥佢緊張呢!原本只得我同太陽哥哥,後來細妹臨尾黎埋同佢朋友打聲招呼,之後jacky請我地去許留山食甜品!



旺角與太子中間開左間譚仔記分店呀,正呀!以後唔洗再去深水埗了,相信呢度將會成為我主場呢!



沒有留言:

張貼留言