2007年12月18日 星期二

2007-12-18 (Tue) 聖誕咭 & 松屋晚餐


呢幾日真係好忙,忙於寫聖誕咭,都唔得閒update個blog;寫聖誕咭呢個習慣,十幾年黎都冇變過,亦係同太陽哥哥好夾的地方,亦可能因為呢一年一次的聖誕咭,先能把我們咁多年都連繫住;其實唔止同佢,同其他朋友都一樣,親手寫聖誕咭我覺得係一種誠意,有d朋友可能少左聯絡,但只要我心中仲有佢,佢仍然會係我願意親手寫聖誕咭送比佢既人!其實仲有幾多個人會親手寫聖誕咭呢?我身邊都係得一兩位朋友咁做,所以,我覺得能堅持到呢個習慣,都算自豪架,希望仲可以堅持落去!呢兩年,多得太陽哥哥供應聖誕咭比我,貨源都供應埋,應該唔會有理由唔寫啦!


今年一共寫左近五十張聖誕咭,前幾日寄左d去外國,其餘今日都寄出晒,相信各位朋友過兩日就會收到!外國的朋友真係唔好意思,我估要過左聖誕先收到,因為好遲先印到聖誕咭...下年唔會架啦,我已經叫左太陽哥哥下年九月就要開始畫,嘻嘻!



張張都親手寫晒祝福字句,絕無欺場架!封面唔post住,留返個surprise比大家!今年張聖誕咭,我都有份製作架,即係點?留比大家係張咭度搵啦!今年的聖誕咭我好鐘意,好想同身邊朋友分享,所以加左d新朋友,個個見我問地址就問我咩事,好奇怪咁...我想保持神秘感,無理由話您知姐,係咪?放心啦,如果我派帖,唔會咁無禮貌唔講聲就咁寄去您屋企架!



太陽哥哥前陣子join左buffet club,其實我覺得唔抵架,不過佢話知我鐘意食buffet咪join囉,錢都比左,由佢啦;今晚原本去holiday inn預先食buffet慶祝xmas架,可惜太陽哥哥發覺張coupon冇左,要等buffet club再寄黎,少少失望梗有啦,但都無辦法,我地就改去松屋食日本野,影左好多相呢!




沒有留言:

張貼留言