2007年12月27日 星期四

2007-12-27 (Thu) Family Dinner @ 泉章居

 
 


今朝得我一個,我訓到自然醒,真係好爽,係成個假期訓得最舒服的一日呢!跟住煮左公仔麵,食完再訓,連休都話我係豬呢!但我真係好攰,可能呢個假期太充實了,日日都有節目,好full,攪到我唔夠訓!訓到四點幾起身過銅鑼灣睇醫生,跟住去接太陽哥哥放工,我地約左媽咪食飯呀!


今日呢餐晚飯,媽咪好早已book左我地,太陽哥哥仲mark埋係schedule book度,勁!為方便大家,我地去左泉章居食,試到好耐都冇試過的鹽焗雞,仲有炸鮮奶球,真係好好味!不過真係好多人,又冇得訂檯,約左八點半,好在我同太陽哥哥八點黎到攞左飛先,都要八點九先有檯;如果八點半先到,真係唔知等到幾點先有得食!



今日琪琪楂機,一影太陽哥哥時佢又玩野單晒眼,再影時特登唔數一二三,點知都係避唔到,又比太陽哥哥成功;唉...我平時咪就係咁囉...激死!



太陽哥哥既裝束型嗎?裇衫同冷衫都係我買架,可惜睇唔到全身,呢個look係我幫佢塑造架,好有designer feel 呢,嘻嘻~~ 呢幾日一共買左三件冷衫送比佢呢!



呢個chip n dale衣袈係太陽哥哥買比我掛野既,又多一樣chip n dale珍藏了!



前幾日我買左盒royce xmas禮盒裝,諗住同太陽哥哥一齊試,因為有好多款,咁就可以一次過可以試食好多款,好味先返買,唔怕成日想試新味,但又怕買一盒唔岩食就晒錢了!相中的兩張咭,係我同太陽哥哥互相送比對方的!



講開royce朱古力,月中時我咪買左一盒送比太陽哥哥既(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3953),我偷偷放左係佢背囊個暗格;如我所料,個懞人真係兩日都發現唔到;要我問佢呢兩日冇用紙巾咩,佢先知...激死我!佢仲同我講,其實佢覺得呢兩日個背囊好重,但打開望過(大格個格),又明明冇咩野喎...唉...真係笑死人,哈哈!


 
 


沒有留言:

張貼留言