2008年4月26日 星期六

2008-04-26 (Sat) Mega Box & "夜行捍探" & Dinner@目黑


今日去左Mega Box,因為想用張mac look七折coupon買耳環,近來愛上"豬仔"羅志祥,所以買左對好得意的豬仔耳環!係咪好cute呢?



一入到Mega Box,就見到幾隻好大好高的公仔!







唔係為買耳環,真係唔會再黎Mega Box,我覺得呢度唔方便又冇咩特別野行,但既然一場黎到,齋買耳環就好"晒"咁,我地就試埋IMAX戲院,睇左"夜行捍探"!



呢套戲我覺得麻麻地,好多野講,我又訓左...呢兩日d戲咁架,但太陽哥哥話其實內容係幾好睇架,好似案中案咁!




係德福行左陣街,呢兩日心情大好,好想瘋狂shopping架,但可惜又無野睇岩!咁上下就返荃灣,因為今晚約左碌齡!尋晚未正式食飯慶祝太陽哥哥考試pass,今日補返,我地又去左食日本野,揀左"目黑",隻公仔logo係咪好似長江七號隻七仔呢?




呢度有迴轉檯同普通檯,我驚身體未好,唔敢食咁多壽司,所以揀左普通檯坐;呢度有幾盞一條條的長燈,幾特別幾得意!





我今日主力食熟食野多,太陽哥哥就主攻壽司,佢仲自己食左兩碟三文魚壽司,共六件,仲未計其他野食呀!




呢度d壽司整得幾靚架,隻碟又型,所以我冇縮細比大家睇下;呢餐只係食左二百元,可能多熟食選擇啦,我個人就鍾意呢度多過板前喇!十點後原來每碟壽司十蚊咋,我地發現時已食飽咁滯,下次會醒目d,但平壽司當然冇貴野啦!









沒有留言:

張貼留言