2008年4月5日 星期六

2008-04-05 (Sat) 三國 & 易牙妙手的西門町米線


今日去了睇"三國",其實我對內容沒興趣,亦對歷史冇咩見解,買飛只為了捧華仔場!的確,覺得套戲閃透了,我諗係我唔識欣賞吧,還小睡了片刻呢!真係對華仔唔住...




之後去旺角行街,係繁忙的旺角街頭竟然見到有人揀呢度拍婚紗照,真係相當特別!





行到夠鐘,為的就是等肚餓去試同事告知的"易牙妙手"的"西門町大腸麵線"!西門町出名的"阿宗麵線",相信大家都聽過,亦係我的至愛,每次去台灣,每晚總係口痕痕想食,亦愛住在西門町附近的酒店!


易牙妙手的大腸麵線,香氣撲鼻,一聞之下,似到十足十,麵線的質感同味道亦好似阿宗麵線!但奈何有兩樣野比不上阿宗麵線,一係辣味,阿宗麵線可辣可唔辣,嗜辣的我好愛食辣味,唔知辣點溝出黎,總之係好好味既;但呢度要辣的話只會比普通辣醬您自己加,溝入湯裡面,味道怪怪的,格格不入!二係豬腸,係其中一精髓黎架麻,但呢度係雪藏兼切到略大片的豬腸,不及阿宗麵線的新鮮豬腸好味!不過香港餐廳,好難會用新鮮豬腸既!


呢碗"西門町大腸麵線",我比七十分啦,當懷念台灣的阿宗麵線時,都可黎止一止渴既!





沒有留言:

張貼留言