2008年4月18日 星期五

2008-04-18 (Fri) 易牙妙手 & 青衣戲棚


今日又去食易牙妙手啦,冇辦法啦,掛住阿宗麵線麻!今次仲試多左幾樣新野,最surprising係個芝士甜品,勁好味,好凍的cheesecake一樣,會慢慢溶係個口度架!




食完約埋太陽哥哥,經過好旺的旺角,見到...


嘩...一男一女琴到咁高錫完,另一個女仔衝出黎,扯個男仔落黎,質問佢仲咩錫兩二個女仔...嘩...三角關係...真係複雜...不過,原來都係做戲啫!



跟住我地一入青衣,因為青衣又開大戲棚啦,一年只得兩次,一次係四月真君誕,一次係五月天后誕!記得上一次黎,係上年臨做手術前的天后誕,咁就差唔多一年了(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=830),時間過得真係好快!



蓋鳴暉都有份演出架,陣容絕不馬虎架!



幾旺幾多人!



呢度d小販檔好多選擇架,仲好抵好好味,重有d懷舊街邊檔!您地鍾意食邊樣呢?記得約埋我一齊食呀!



沒有留言:

張貼留言