2008年4月25日 星期五

2008-04-25 (Fri) 太陽哥哥考的士牌


今日係太陽哥哥考的士牌的日子,呢兩個月黎,因為要應付今日的考試,佢日日放工就去上堂,每日三個鐘,上足咁多個星期!加上好多野要記同背,以我所知,要考的士例、交通例、路名;我平時都會同佢溫習路名架,淨係呢部份都要背晒六百幾條街名,每次問都要個幾鐘先問晒,我見到佢真係付出左好多心機同時間架;前排佢整親手冇得碌齡,佢陪我去碌,自己就坐埋一邊乖乖溫習架!


點解要考?其實都為當一技旁身同可當兼職,譬如想轉工,唔想求其搵,中間的空檔期,唔想手停口停,有定個的士牌就可有用喇;而平時得閒的話,亦可當兼職搵多d錢,因為我地想一齊儲多d錢呀!



為鼓勵佢考試,我尋晚就請左佢去板前食壽司,我地第一次食板前咋,基本上迴轉壽司之前都係同佢食過一兩次,因為我唔食魚生,又唔鍾意食咁多飯落肚,通常去日本餐廳食多,有熟食麻;不過我知佢都幾鍾意食壽司,亦想鼓勵佢努力"上路",就踏出左我地的第一次啦!



睇太陽哥哥食得幾開心,哈哈!



因為要等太陽哥哥放學,我特登早左半個鐘黎排隊,食時都成九點幾,所以我地好肚餓,食左好多呢!我對壽司無太大研究,但我覺得板前都係一般咋喎,點解成日排長龍架?兩個人食左三百五十蚊,我覺得呢個價錢,好似元氣抵食d喎,係咪一間間舖唔同呢?




尋晚同今朝幫太陽哥哥作最後revision後,佢就一早返學校做模擬考試了,同佢分別時都好緊張,但又唔可以表露出黎喎,唔想加大佢壓力麻!點都好啦,佢咁努力為我地將來,無論成績係點,我都準備左張證書比佢!但我又唔知佢結果係點,所以寫左兩張紙仔,一張係考到的獎勵,一張係考唔到的鼓勵同支持,諗住到時知結果後隨機應變!



打開證書係咩黎?咪就係...太陽哥哥至愛的成龍大哥戲飛囉!



其實功夫之王尋日已上畫,但太陽哥哥要考試唔睇得住,今日仲唔拿拿林睇咩,佢實會好開心啫!不過太陽哥哥想睇英文版聽大哥講英文,但英文版真係好難搵呀,成個旺角都冇,有都係好遠的IFC,太古城等...為求買到好位,我每日都上網check住今日會出咩場同時間,好在係星期三個日,比我摷到GH加左港威有得播咋!



最後結果係:太陽哥哥順利過關,PASS!好戥佢開心!雖然唔係我去考,但我既心真係十足考個個咁,未考時好緊張,考緊時又狂睇錶,考到時又勁開心,哈哈!


收到我的證書禮物後,佢當然sweet啦,我地去左食泰國人海南雞飯(唔記得影相),只係share一碟食咋,因為食少少野先,想睇完戲先再去慶祝!跟住去左citysuper買零食睇戲!睇下,全部都係日本野,有我係日本愛飲的bikkle;見到有粟米湯味chips喎,我咁鍾意飲粟米湯,又點會唔試下呢!其次就係芝麻糯米滋入貨,太陽哥哥知我鍾意食,就二話不說買兩包比我啦!yeah~~




我地第一次去港威睇戲,嘩,個銀幕好細呀;大家如果去睇,記得買前d!呢套功夫之王,我的評價係...爛!可能用英文講中國故事,好怪...學太陽哥哥話齋,拍比鬼佬睇麻...除左打交位緊張d外,我嫌略多講故仔位,悶到我中段都訓著左,我仲發現太陽哥哥都有呀,連佢至愛的大哥都竟然訓著,可想而知...






睇完戲後,我地落旺角諗住食野,點知落到旺角都係未肚餓,結果咩都冇食,最後行左陣就返去;夜d肚餓,就食埋係北海道買的最後兩個杯麵,好唔捨得呀!如果有朋友去開日本,可以的話,請幫我入貨丫,記住係 milk seafood 同 cheese curry 味道呀!



睇下dcheese溶晒係面,好正呀!今日食左好多日本野,由citysuper的bikkle開始...好似返返北海道咁,哈哈!




沒有留言:

張貼留言