2008年4月6日 星期日

2008-04-06 (Sun) 20個月紀念日



今日係同太陽哥哥的20個月紀念日啦,踏入2字頭啦,時間真係過得好快,我好想成為同佢拍拖最耐的一個女朋友,哈哈!


今日的慶祝節目係問佢哥哥借了車,周圍去遊車河,其次係太陽哥哥要認路呀!我地去左好多地方,旺角、九龍塘、又一城、九龍城...有d我訓著左,唔知去左邊,哈哈!


city hostel真係好正,係正豪宅隔離,有冇攪錯呀!






太陽哥哥第一偶像 - 成龍大哥,新戲"功夫之王"今個月廿四號上映啦!




去到九龍城,細妹介紹過一間路邊泰國小餐館,買了至愛勁辣鳳爪,驚太陽哥哥頂唔順,買了雞翼比佢!點知係...連我都頂唔順!要買水狂飲!辣死人~~






跟住太陽哥哥帶我去了佢細個時住的地方 - 藍田,但已經拆左啦,路都起左好多呢!







回程時太陽都開始落山啦!





跟住返新城市行左陣,然後就返去食野同睇超級無敵獎門人啦!



沒有留言:

張貼留言