2008年4月10日 星期四

2008-04-10 (Thu) 琪琪:生日快樂!!


今日係琪琪的正日生日,其實冇預到會食飯慶祝,因為一來屋企食飯約左係今個星期日,二來佢會同朋友慶祝!


其實以下既相片,係攝於今朝凌晨近一時!發生咩事呢...?其實係隔離租客,亦即琪琪朋友xylia,係返黎時捧左個蛋糕過黎比媽咪,話幫佢交比琪琪,因為十二點琪琪就生日;仲話唔介意的話,到時叫埋佢過黎一齊食!




我一早已經訓左啦,突然之間,有人好大力"bomb"一聲打開我房!頂...嚇死人咩!琪琪就大聲話:起身同我切蛋糕呀!我十萬個唔想起,又眼訓又著晒訓覺衫,但xylia都過埋黎,冇理由d屋企人唔出黎姐,好唔比面麻,於是,就影左輯好樣衰既生日相喇!




點蠟燭時間,真係要多謝xylia喇!我地仲熄燈一齊唱生日歌呢!




媽咪超級興奮,仲係咁做攝石人影相!梗係啦,佢係度煲緊劇都未訓!難為我...快d啦,好眼訓...




琪琪都好開心,睇佢咁許願同吹蠟燭,加埋個蘭花手切蛋糕,笑到我成個人即刻精神晒!哈哈!




捧蛋糕影左,點蠟燭又影左,切蛋糕又要影,仲要每個款人人都輪流影,攪都攪左成半粒鐘!得未呀...?快d啦...



攪掂!我第一時間衝入房訓覺!唔好意思,我太眼訓了!係度,祝琪琪:生日快樂!!!



沒有留言:

張貼留言