2008年4月3日 星期四

2008-04-03 (Thu) 我學電單車的日子


前日blog咪話去運輸署攪手續既,其實有個小故事既:識我的朋友都知我有考綿羊電單車牌架啦,大家好記性的話,我係喺2006年4月考到既,因為報答幾位呀sir對我特別款待,加上考試pass後的高漲心情,當時就報左大概一千元的四小時路路通課程,限期係一年,楂就楂新的綿羊仔,唔會楂平時學車d舊車架!


呀sir點樣特別款待我?平時成日同我傾計、知我book左堂練車會留架靚車我用(正常黎講係冇得揀車架!)、臨近考試時個次練習,我仲記得個朝可能我早返啦,佢特登陪我楂出街"醒"我,睇下我有咩改善既地方同提點我(平時練車要呀sir跟埋出車係另外book同收錢架!)、有時一個鍾玩完,冇咩人book車又叫我休息下再楂下(唔洗比錢個隻!)、我每次練完車佢地會幫我keep住個頭盔係佢地房d櫃,唔洗我拎黎拎去...呢d咪款待囉,鬼叫我靚女,冇辦法啦!



繼續講返個路路通先,當時我係同jimmy一齊報名學架,因為佢要教書關係,四月個考期要改,我就自己考先,到五月佢又係一take過考到,又報左路路通!當然考到後股氣好高架,之後個幾個月仲開始睇車添,諗住會買車,而個路路通就諗住買左車後先用,到時當熟習路面練車之用!點知後來...媽咪唔想,太陽哥哥又唔比,冬天又咁鬼凍...拖下拖下,個路路通都就快到期!打比呀sir,佢竟然話可以幫我入電腦同我extend一年,嘩,真係好!


路路通於是就由2007年4月改到2008年4月先到期喇,2008年4月...咪即係今個月?yes!exactly!咁就過左一年,jimmy已經買左車,而我就已經放棄左買車既念頭 lu;但冇理由晒左成千蚊,所以兩星期前打比呀sir約左下星期上堂,呀sir好勁好好記性呀,一入身份證後就記得我係基雲絲!哈哈!而我個牌因為仲係P牌兼已經過左成年,仲未轉返做正式牌,咁係唔可以楂車架;而前日下午橫掂請左假探樂樂,就先去運輸署攪手續喇!



登、登、登、登...攪掂啦!考到牌後其實都冇再楂過電單車,但竟然唔洗經歷掛住個P牌仔楂車!雖然係咁,但我都好擔心下星期上堂架,咁耐冇楂,我真係好驚呀!不過有jimmy陪我一齊上堂,又有兩個呀sir係度,而mavis亦同我地一齊出車,到時五架電單車,型呀!咁多人"磅"住我,應該冇事掛~~




望住個車牌,又諗返好多回憶!考電單車時我仲未開始寫blog,所以從來都冇分享過到記低當時的心路歷程,想係度寫返少少先!


想考電單車牌當然係因為蔡少芬陀槍師姐啦,我覺得紮住馬尾戴住頭盔既女騎士好型呀!型得黎又冇棍波車個種狂野,我覺得綿羊好得意同柔弱少少,比較吸引我多d!


而我學野鍾意搵人一齊學,一路都搵唔到朋友,直至有次無意跟jimmy傾計先知佢又想學,就即刻同佢一齊報名啦,我當時仲笑佢比佢d學生女fans知道,實呷我醋啦!


有朋友一齊學真係好開心,jimmy係我好好的buddy,我地一齊由初步學起,由唔識變到識,一齊放工就去上堂,當然係佢車埋我去啦,一齊學楂8字,一齊跌車,一齊起返身,一齊勉勵,一齊交換心得,最終一齊考試,一齊pass!我地兩個都好叻架,強制試同路試都係一次過pass!互相見證住大家的成功,個種感覺真係好興奮好難形容!



考牌後我真係超勁爆開心,可能諗到終於可以好似蔡少芬咁楂到綿羊仔啦;考完個排,為左紀念自己考牌成功,我花左幾晚,幫自己整左個考車特輯,成兩年前了,呢個movie當時都send過比一d朋友既,但我相信有好多新朋友未睇過,我都係呢兩日先諗起再重溫過,睇到好感動甚至眼濕濕呢,我冇誇大架,可能學車時個幾個月自己真係好比心機去學,所以考到後真係好開心好開心!就好似您地考試拎到一百分一樣囉!哈哈!


睇過或未睇過既朋友都好,大家再睇下啦,我花左好多心血去整架,亦可感受下我考車成功的那份喜悅!記得開speaker,配埋音樂好睇好多的!









沒有留言:

張貼留言