2008年4月1日 星期二

2008-04-01 (Tue) 探望樂樂 (Clement BB)

上星期已約好今日去探樂樂,媽咪一向計劃每個月會探佢一次架,而我下晏放到假都一定join埋,因為玩BB係我強項,哈哈!


約好係新城市廣場飲茶先,因為我要去運輸署攪d手續,表姐同姑媽好好咁就晒我,攪咩下次先講,因今日篇幅主要只講樂樂only!



今早返工個心已飛去玩樂樂,仲同表姐msn叫佢幫樂樂著cute啲,表姐仲叫我咪bull shit添!樂樂座架黎到,嘩,魚夫帽都戴埋,聽聞係第一次戴架咋,好比面喎!




今日造型係sharp黃色M&M's衛衣仔,好可愛,變左一粒大M&M's BB!哈哈!全身同半身都要影呀~~



光頭仔 M&M's BB~~



個頭仔圓碌碌,推佢前d影先,咁咪顯得我塊面細d,嘻嘻~~ 睇下,差唔多大咋!



好嗲呀~~



唔好忘記都要同表姐同姑媽影相先~~



樂樂隻手仔亦唔會成日楂實拳頭架,反而成日玩手指,點蟲蟲咁,好攪笑!



樂樂係一個好鍾意笑的開心BB,睇相都知啦,一日一定笑超過一百次!佢仲成日依依哦哦係度唱歌架!







睇下...嘩嘩嘩!!出黎啦...pet口水!



樂樂大頭close up多面睇,可愛可愛可愛~~



飲完茶就去左表姐姑媽佢地的新居參觀,位於大圍的瑞峰花園;因為得表姐一個人湊唔到樂樂,同埋姑媽姑丈一齊住會方便d,佢地就決定一家人一齊住啦!


呢度好大呀,有一千八百呎,DJ梁繼璋就係住係佢地對面個單位,不過佢冇做港台後,前排已遷出左!


咁樣影就知淨個廳大約幾大啦~~



露台景色...直望黃黃地個度就係太陽哥哥住個度啦,對到正一正呢!



飯廳另一邊的景色,望到獅子山隧道一出個個位,仲有望夫石添!



樂樂肥豬脾!嘻嘻~~



係新屋攪左好耐,姑丈就叫我地食埋晚飯先返屋企,就去左大圍龍亨村的酒樓食飯!



我地叫左兩個餐,有兩條魚、白灼蝦、龍蝦仔、冬瓜盅、菜,太多了,好飽飽呀!我覺得最好味係龍蝦仔,因為勁多粉絲係底,索晒d汁,真係勁正!



同公公影返張先,大光頭同小光頭,都幾似喎,哈哈!



 


沒有留言:

張貼留言