2008年4月19日 星期六

2008-04-19 (Sat) 樂樂可愛相片精選

好耐冇見過諾諾了,好掛住佢呢個肥嘟嘟 BB!我係表姐個blog度copy左諾諾d相比大家睇下!


泳裝出場,大家見唔見到個小微波呢?



呢架新車車係諾諾既新玩具,並唔係學行車黎架,只係一張好安全,又可以三百六十度都有玩具比BB玩既座椅,個軟座椅仲可以自轉架!聽表姐講諾諾玩到凌晨都未眼訓,我都好想睇下呢架玩具座椅的真面目有幾吸引!




試玩 +ing 既諾諾,見諾諾玩得咁開心,做媽咪既點會唔買比自己個寶貝丫!





個咀仔o答下o答下,好得意!




表姐前一排先買了我同琪琪都有的canon相機,仲上埋個影相course,就係為左同諾諾影多d靚相,呢個媽媽真係偉大喇!








表姐話諾諾個頭又肥又圓成個波咁,好似麵包超人,我曾經好鍾意細菌小子,咁我地咪變成敵人囉?哈哈!



八怪的諾諾...哎呀...跌啦跌啦...救命呀!






好危險呀



同表姐夫的父子裝,超襯超溫馨超攪笑!





諾諾:媽媽,唔好吹我耳仔啦,好痕呀!哈哈!



趴係度呢舊乜東東黎架?原來係...老虎諾諾!好攪笑好得意呀!







話說影呢張相,係因為諾諾好驚咁"瀑"係媽咪度,因為係公園當其他小朋友見到諾諾時,當諾諾係貓咁係咪對住佢meow meow叫,笑死人呀!跟住有隻狗仲吠諾諾添呀!



好可愛的 m&m's BB!



諾諾好認真咁睇書書,係咪真係明架?


又跌低!哈哈!



m&m's 家族,so sweet!三隻色非常襯,簡直襯到絕呀!




沒有留言:

張貼留言