2008年4月8日 星期二

2008-04-08 (Tue) 兩年後再次復出, 今日電單車gogogo!


今日係上返兩年前報讀的電單車路路通課程的日子,連日來都好期待同緊張,因為我已經整整兩年冇楂過電單車,今次仲要一次過上四個鍾堂兼甩晒 P牌咁周圍楂!


Mavis亦join埋我地的車隊,即係將會一行五架電單車,已經想像到會好型呀!我地四點放工後佢就載我去駕駛學院啦,jimmy就係駕駛學院度等我地!




簽返張生死狀先!好在Mavis提我換證,第一項已,清楚列明要有正式牌照先可以上堂,唔係黎到真係企左係度!


其實當時我冇睇清楚就簽啦,因為掛住上車玩,宜家睇返,原來第七項話死亡同永久傷殘先係賠十萬咋,超少呀,好在我冇事安全返黎咋!


第八項又幾好喎,touchwood您點炒爛架車,最多只係賠五千比駕駛學院咋!




跟住試車先,駕駛學院兩個月前換左成批新車,d車比起我學車個時,真係好新正同"令立立",花痕都冇既!阿sir叫我先楂返以前上堂個款車先,跟住ok就用路路通的靚綿羊!



再次上車,真係有種似曾相識的感覺!開車個剎都窒窒地,停車又停得略急攪到成個人有d衝前;係學校入面兜左兩個圈後,又打下路面八字,嘩,打到出晒界呀,斜路八字更加冇膽試啦!哈哈!



之後阿sir叫我試路路通靚綿羊,望到架車大架d,少少驚,但阿sir話呢架係靚車,會定好多,楂兩楂就知;坐上去後,發覺舒服過上堂個d車,兼且仲有得挨住,試楂完又真係體會到阿sir講個種隱定喎,就一於揀佢出車啦!GOGOGO!!!我地出車次序係:阿sir、我、jimmy、另一阿sir、mavis!


 



阿sir話一開始就出公路會怕我會怯,所地我地行舊大埔道先,亦途經中大;行了長長的舊大埔道熟練過後,我地就出吐露港去粉嶺經聯和墟,再去首站 - 沙頭角&鹿頸!


係吐露港發生了好驚險既事,就係我架車擺左幾下,個幾下,真係好驚好驚呀!我著左風褸,真係可以檔風同唔會楂到個身好凍,但亦成個人好似著左救生衣咁,被d風吹到漲晒,唔知係咪咁仲更易被扯起咁...因為我楂楂下,都冇減速or加速,但無拿拿架車就擺左幾下!好在我夠鎮定,係咁楂實"棠"軚,跟住就冇事啦!但第一次親身體驗係高速公路被風扯倒的感覺,個下真係好驚,話晒我架車先得125/150 cc 咋!


到達沙頭角後,阿sir問我頭先攪乜鬼,原來佢地三個係後面都好清楚見到我擺左幾下呀!如果我當時驚得滯或者好怯,可能會擺到片左落地,跟住被其他車輾過...都唔定呢,嘩,咁我算唔算執返條命呀?好驚呀!


呢度就係沙頭角近邊境鹿頸個帶,環境幾靚,一望無際,只係水面上的黑泥...



楂電單車其中一樣唔好處係...形象會受損!一除頭盔後,d頭髮會走晒樣,好醜怪,但唔影相留念又唔得喎,因為我都唔知幾時會再楂電單車架麻!

遠處個d樓原來係大陸黎架啦,我地真係係好邊境呢!


睇下jimmy個頭,好似泳帽呀,我仲問佢可唔可以用黎游水架?答案係:唔得!哈哈!




跟住再出發,經新娘潭入大尾篤;去到聞到陣陣BBQ味,好想燒埋一份呢!閒日呢度無咩人,環境好清幽,仲望到八仙嶺呢!





之後沿住大尾篤走,行行下覺得好熟面口,原來經過太陽哥哥的哥哥屋企,好有親切感呀!跟住轉入一條小路,左手面就見到一排好長好靚既屋,原來係比華利山別墅呀!嘩,好大好靚呀,仲好grand好似大皇宮咁,我即刻慢駛欣賞吓,但影唔到相呀,唯有copy個網頁比大家睇啦:http://www.hld.com/construction/prime_beverly_c.html


小路盡頭係一個小漁村,佢地話呢度叫"三門仔"喎,真係好家鄉 feel!





我地就係呢個土多度休息同食野,jimmy埋單,仲慰勞埋兩位阿sir,真係多s晒!不過我地只係飲野同食燒賣咋,因為怕一陣食唔落晚飯麻,而阿sir們就當正呢餐係晚餐咁,食公仔麵,因為佢地返去仲要教堂,真係慘喇!我地三個亦商議定今晚係邊度食飯晚,已經揀定去火炭食雞粥喇,諗起都流晒口水!




食完野都七點了,剛好天黑,又出發了!跟住個站係白石,我地經馬鞍山去,白石我以前都同碌齡朋友黎過BBQ了,所以又係好有親切感,覺得今日去左好多地方都好熟悉同有親切感呀!呢度有個大golf 場,仲記得呢度BBQ有得成隻乳豬咁燒架!但今日好少人,晚飯時候,聞到dBBQ味道,又好想燒埋一份呢!





遠處有燈個度原來就係頭先食野既三門仔,嘩,估唔到我地行左咁多路了!



好型的五架戰車,好cool的車隊!藍色個架就係我架戰車啦!



同兩位阿sir影返張合先,因為之後唔會點再停車影相架啦!




剩返一個鐘,時間無多,最後只可經西沙公路入西貢,去埋西貢市中心個海邊兜左個圈,但冇停車所以冇影相,之後再經西沙公路出返去,經高速公路沿住小瀝源方向回駕駛學院!


西沙公路雖然多彎,但係我覺得最好行,因為好寧靜,又未到夏天好熱的夜晚,反而好清涼好舒服,又聞到好多草味,好有郊區feel!反而上左高速公路的風馳電掣感覺我好怕,好大風之餘又好大聲,尤其是吐露港!不過回程時行高速都好有信心,我仲係咁跟貼阿sir,最高仲見到咪錶行到 92 咪呢!不過阿sir話綿羊仔的咪錶比實際快少少既,雖然係咁,但我都會以呢個做我個人紀錄呢!


遠處望見駕駛學院時,知道四小時的路路通課程快要結束,心入面真係有d唔捨得,可能楂楂下又燃點返以前想擁有電單車個團火啦!落車交返鎖匙比阿sir個刻,真係好唔捨得呢!


阿sir話我返黎個程唔驚囉喎,渣渣聲咁去,楂得好順喎;當然啦,我係您教出黎架麻,哈哈!多謝阿sir後,都好有感觸,因為都唔知幾時會再見lu!



似曾相識的泊車場!



我曾經屢戰屢敗、跌過無數次的打八字斜坡!再見了~~




之後我地去左火炭津津食雞粥,好旺好多人喎!不過只係津津,隔離個間好靜呀!




我地叫左雞粥、蠔餅同金銀蛋時菜,用黎食雞粥既碗好古代feel,好似古裝劇入面用黎飲茶個d碗呀,哈哈!敬您既,飲勝!!




被頭盔"粒"住幾個鐘,大家都變晒樣了!面上亦好多面油同好污糟呢,紙巾一抹係灰色架!





紅色呢個頭盔,陪伴住我過去學車&考車的日子,今日亦陪我上埋最後的路路通課程,佢見證住我學電單車的成長日子!今日完璧歸趙,將佢交返比佢主人,即mavis,亦要多謝mavis借左個頭盔比我達兩年半之久!隔離個個係mavis今日用的頭盔,一個咁大一個咁細,好似媽媽同BB咁,哈哈!雖然細d戴上去係型d,但貪靚既後果係...咪就係mavis抹面張紙巾係灰色囉!哈哈!



今日真係好難忘,亦好值得紀念,好有可能係我電單車生涯既 last day了,因為返去問過太陽哥哥同媽咪,我同佢地講:今日玩完好開心呀,又想買車了,可唔可以呢?點知兩個都好決絕話:NO!!!


雖然冇得擁有一架電單車,但換來媽咪同男朋友的愛錫同愛護,亦係另一種得著,所以要好好珍惜佢地對我的痛惜,而唔好意圖或企圖靜靜雞去買左唔同佢地講呀,呢個先斬後奏既念頭係好唔岩架,一定要諗清楚!



沒有留言:

張貼留言