2008年4月13日 星期日

2008-04-13 (Sun) Family dinner @ 馬泰 & "一個好爸爸"


今日係family dinner,慶祝威哥同琪琪的生日,我地去左新都會新開的"馬泰"食泰國餸,六個人只係叫左兩個餐就夠食啦,真係好豐富呀!


 


不過琪琪同爸爸都病左,食飯前仲一齊睇西醫,仲要打針添,琪琪係咁咳係咁咳,咳到成個呀婆咁,希望佢快d好返啦,唔係...惹到成屋都係細菌就唔好啦,我好驚傳染埋我呀,哈哈!







全餐飯我覺得最好味就係呢個甜品喇,我食左兩個呢!嘻嘻~~




食飯前睇了 "一個好爸爸",我覺得麻麻地,可能期望太高,我expect好多古仔湊女溫馨片段,同埋個女大個了都唔太靚,最靚個part又得太少;最少少失望係似宗教電影,多次出現唱聖詩同教堂場面;最終,古仔其實有冇死呢?似冇...但又為何唔搵返屋企人呢?個女都結得婚,即係都幾年後啦,點解呢?結局係佢每日跪係教堂,求主原諒佢,比佢見返屋企人,係咁講呢兩句,真係over左,好似傳道咁...




沒有留言:

張貼留言