2008年4月12日 星期六

2008-04-12 (Sat) 琪琪的生日慶祝 @ MK Cafe


今日係碌齡朋友幫琪琪攪生日,ben好好咁主動做攪手,如果唔係,可能真係無人攪了,呢個圈子的人,通常只會叫,好少做,包括我...哈哈!



呢度環境幾靚既,但我地的檯實在太細同太迫了!不過亦可反映好多人都有比面出席,琪琪多哥哥姐姐錫吧!





食物方便,較為參差,有d好食,有d唔好食,我個黑松露海鮮飯就好正喇,可能係廚師推介啦!




飯後就玩左陣明記killer,但可能係長方檯太長的關係,玩得唔太方便,但都有幾part攪笑場面,好似sa自己扮係killer咁,我又以為自己死左,攪到亂晒龍,哈哈!


切蛋糕時間,ben原本想買兩支旗插係蛋糕上寓意琪琪攪下笑,但搵唔到,唯有用手畫啦!不過佢呢個 idea其實真係好攪笑,可惜可惜!











拆禮物時間,琪琪見到個膠袋就好開心了,因知道係同單車野有關!



下...單車衫?咁質地既咩?個款仲...岩阿爸多d喎!



件衫其實係ben自己既衫黎既,佢呢招係整古琪琪!但琪琪亦好配合,估到ben整古佢都照著上身比大家睇,睇下岩唔岩身喎!ben出晒名臭汗多,琪琪真係勁!勇!呢個真係一個開心又笑到碌地既笑話!




健黎唔到食飯,但自備左一張生日咭,上面有晒佢同pui yee的祝福字句,呢下真係好有心,我本身係重文字的人,對d咭呀信呀都覺得好有心意,呢下,真係唔係睇價值,唔係十蚊、廿蚊既問題,就算張咭係一蚊,我都覺得好有心,真係花時間去揀張咭,去寫d祝福上去喎!雖然唔係我生日,我都幾多謝阿健!



呢件衫就係我地送比琪琪的生日禮物!呢份禮物係ben諗架,其實我真係好慚愧,我根本無為意細妹有咩需要,都係ben有次碌齡聽到琪琪問sa d單車衫係邊度買,傾左好耐,佢就知細妹想買!




單車衫係前天跟ben一齊去買既,其實仲有好多款,不過d款真係麻麻,但件紳士單車衫好攪野,如果sa著都好攪笑!




14 April 2008 (Mon)
講返呢個生日會,其實都要多謝ben,佢當中做左好多野係大家唔知,因為呢個圈子可能多人既關係,就會多意見;ben 今次花左幾多時間諗地方,仲特登吟荷包自己出左五十蚊做個cafe vip,因為想搵到個可以圍埋一班人的地方;揀蛋糕方面,又計過出去買的話,cafe會收四十蚊切餅費over budget,最後都係決定係cafe買佢地的cake,又特登去落訂,仲有度"計"整古琪琪等等...老實講,佢自己仲拎五十蚊黎做 vip,連我自己都未必會咁做...


我係度講,係因為想大家知道ben係好有心做左好多野既,因為佢都好錫琪琪!同埋今次又係佢做攪手,希望大家開開心心...但...


以下既野,我諗左好耐,個心好唔舒服,不過我都只係抒發下個人感受je:


咁大隻死貓我真係啃唔落


公平唔公平,咁多年朋友,點會唔明?之前亦有過好多問題,我想講,個point唔係公唔公平,因為就係好難做公平,ben先問大家意見;但點知都係有呢個誤會,好似係迫住夾咁,點解要諗歪?調返轉,如果唔事先唔問清楚各位,唔問又會有咩後果?咪仲比人鬧死...朋友一場,唔願意,有意見可以講(就好似呀健,佢黎唔到食飯,坦白話唔洗預佢,咁咪唔會有誤會囉),何必搞到咁唔開心?


我想強調,就係因為知道好難做公平,先問大家意見;個point係點解有問題唔開始時提出,貴定平?買d咩?都可以問架,又唔係一定要夾,大家都咁多年朋友,點會唔明,都係發表下意見之麻!


究竟BEN同每位朋友講時係點講,係咪溝通上的誤會呢?我唔確定,我當時只相信攪手係問清楚左...但攪到咁,真係好唔開心,因為覺得攪手花左咁多時間心思,某d位已諗過度過去配合所有人,但都係得個吉咁。


我最最最唔開心係,有人覺得:今個月係G細妹生日,G梗係知細妹想要咩啦,份禮物係G主使要買既,攪手同G咁friend,實和議啦,冇野架,叫我地夾咋麻!


咁大隻死貓我真係啃唔落!!!


我想講,BEN係問左大家,手上楂住幾多budget先去買的,並唔係買完先叫大家夾錢!


點解會買呢件衫,我亦一次過講埋,唔係因為琪琪係我妹至會買呢件衫,一開始我都冇咩idea買咩,我地屋企慣性買唔到就封利是,係ben講琪琪問過sa單車衫d野我先知,呢個idea唔係我主使的!為免大家誤會,我亦同ben講好唔會同一份,就係知人言可畏,我諗住買單車鞋,ben就拎大家個四百蚊去買單車衫;但去到單車鞋揀唔到,四百蚊的衫亦揀唔到,我地先話買呢件八百蚊既單車衫,係唔影響大家原則下,我包底!


故事講完了,我只想為自己食死貓呢件事申冤,因為先問後買、先買後問呢件事,同埋係咪我主意話買呢樣野,我一定要相當執著,關乎我聲譽問題!至於之前知唔知禮物幾錢,我相信無論我點講,都係有唔同意見架啦;有人問我為咩咁嬲,如果人地係要委曲黎講我,唔值得為左咁而唔開心,越嬲咪即越在乎...無錯,可能我真係太在乎呢朋友!


沒有留言:

張貼留言