2007年5月31日 星期四

2007-05-31 飲下午茶

今日十二點半訓醒,就開電腦,玩玩下聽到出面有聲,一開門,媽咪係度既?佢話做完野返左黎啦,話一陣約左個同事去青衣城買手機,會飲茶,我就話:我又想去!因為係屋企好悶呀!媽咪就話我痴住晒,我就諗起琪琪句"一於死跟"!哈哈!三個人,叫左八個點心,好味道!

今日亦係太陽爸爸生日,今晚一齊食飯慶祝,但太陽哥哥好遲放工,接完我再返大圍,都九點幾,佢地仲未開始,等埋我地,真係勁唔好意思...太陽哥哥的哥哥換了架好搶眼的鮮黃色車,成架跑車咁,有D招搖,唔係咁襯,嘻嘻...佢今日食飯情緒好高漲,係咁講野同笑,有D嘈,太陽哥哥就話因為我係度麻...下...唔係化?


沒有留言:

張貼留言