2007年5月12日 星期六

2007-05-12 忙碌的一天

今日行程:

東涌大嶼山私人事務 > 旺角攞車 > 幫媽咪拎微波爐同吸塵機 > 佐敦幫威哥拎電話 > 九龍城幫琪琪車野 > 竹園 > 九龍城幫BEN換"計油" > 青衣家放低d"貨"兼接休 > 九龍城食泰國野 > 荃灣碌齡 > 車朋友返青衣 > 車琪琪返九龍城 > 旺角接太陽媽咪 > 大圍

真係crazy,去左三次九龍城兼兩次青衣

東涌大嶼山私人事務,內容就不提了,但有感動同不捨的感覺,都是正面的;亦看到朋友中的無奈與真誠

值得一提就係今晚的泰國晚飯@籽苗葉,原本今晚攪五月之星生日都係度食,誰知改期,橫掂有車,咪約埋休同rainbow出黎食野,點知臭休堅持去九龍城食泰國野,又主動入油,咁唯有整多轉九龍城啦!

間餐廳雖然細間,但價錢都合理,埋單都係$350!最鐘意個活蝦刺身,真係好好味!休話遲d叫佢媽咪整比我地食呀,期待中...(喂,我知您睇緊架,快d安排,我遲d病假,日日都係屋企架!)


沒有留言:

張貼留言