2007年5月25日 星期五

2007-05-25 覆診之一

今日覆診呀,有媽咪陪我,不過佢唔肯陪我慳d坐巴士,要坐的士,好肉赤呀,一程都要一舊水架,來回就二百...宜家又未知住院個幾日係咪claim足晒,之後公司仲會係份糧度扣起先,即係有部份要貼住先;仲有黎緊兩個月都要keep住覆診,又係要貼住先,真係要儲定多d流動資金先呀!今日淨係一次覆診,就收左我一千大元啦!

講返傷口,醫生話針口位無發炎,但就消毒唔夠深,要再"ug"大力d去針口位先完全消毒到...但我想講,好似您咁ug法,好痛呀!不過大家都見,隻腳同腳趾仲係未消腫,佢話等我食晒d抗生素先,下星期三再覆診睇下有冇好轉!

今日我地問左好多問題呀,好似,紗布一拆後,我隻腳趾公又彎返既?咁我挨呢刀手術係為咩架?醫生就話舊骨未穩,所以冇野扯實隻腳趾公,佢一放鬆就會彎返,所以先要密d覆診!即係密d一千蚊一千蚊啦,嘻嘻!因為醫生每次都會同我包返緊!仲係超緊個隻囉,佢係咁"扯"開我隻腳趾公向外咁包呀,真係好痛呀!一包完,腳趾公同成隻腳真係成一直線架!

跟住針問題,我地問幾時拆得?醫生話如無意外四星期後;咁一野抆出黎拆?唔係,轉出黎;下...要唔要打麻煩針?唔使架,唔係好痛...係咪架......

今日想同醫生影張相留念,但又怕羞,下次有機會先啦!

跟住曾維叔叔請飲茶,但礙於今日冇帶輪椅,因為驚媽咪辛苦,又要推我,又要抬輪椅,都幾係野架!所以就只用拐杖,點知就出事啦,屋企來回醫院都冇問題,因為點到點,同埋係正門口;但回程我地去青衣城,係的士站落左後,我足足用左十五分鐘先行到去酒樓,無奈...炆...攰...激氣!!


沒有留言:

張貼留言